Gå til innhold

Er det bare her stellebord har kommet ned på gulvnivå?


tre små:-)

Anbefalte innlegg

Tulla her har startet med så heftig akrobatikk under bleieskiftene at vi nå nesten må være tryllekunstner for å få på bleiene. Det er visst slutt på den tiden da det gikk lett og greit å få på bleie og body, for ikke å snakke om strømpebuksen der begge bena skal inn, og helst i riktig hull uten en ekstra omdreining rundt livet :-)

Det er helt klart at stellebordet ikke fungerer mer her i huset, og vi har lagt stellematten på badegulvet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min snur seg litt på siden på stellebordet, men er egentlig ganske stille ennå. Har også hengt opp en sengeuro over stellebordet. Den tar jeg musikken på så snurrer den rundt. Kjempespennde å se på for lillegutt. Enn så lenge hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har stelt på golvet i en mnd. ca. Sønnen til søstra mi datt ned fra bordet, heldigvis rett i en sacco-sekk, men det var bare flaks. Har en liten turner, jeg og, men har funnet ut at det funker å kle på ham klærne på fanget mitt hvis han får en leke i hånden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Foreløpig bare litt mark på stellebordet, men aktiviseres med leker som henger på veggen eller bleieposen :)

Stellebordet står inntil 2 vegger, men er vel ikke noe sikrere fordet tror jeg..

Kjenner meg igjen med å kle på ja... Vil ikke ha i armer og sparker med beina når strømpebuksa kommer :) Så søte da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karsten har også begynt med endel akrobatikk på stellebordet. Steller fortsatt der, men jeg vurderer å flytte ham ned til gulvet snart. Det går jo greit for jeg holder en hånd på ham hele tiden, men vasken er litt unna så jeg må strekke meg litt. Om jeg legger ham på gulvet kan jeg "slappe av" litt mer... Får lov til å kle på bukse/strømpebukse, men alt som skal over hodet må det gråtes litt for!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppa ligger enda i ro på stellebordet. Har en figur på veggen hun kan leke med, så da blir det lite akrobatikk på henne. Når vi nå flytter har vi ingen vegg på sidene vi kan feste figur i, så da regner jeg med det blir på gulvet hvis hun spreller fælt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...