Gå til innhold

SINNSYK MANN!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen flere som er sammen med menn som er helt sinnsyk! han jeg bor sammen med er et monster! kommer hjem fra trening og arbeid og det eneste han serverer meg er de slemme kommentarene! begynner i tillegg å kjefte på meg! blir forbanna tilbake å da er det plutseli jeg som overreagerer. da er hele hans sinne rettet mot at det var jeg på nytt som startet krangelen. hans sinne gikk til slutt utover vannflasken jeg hadde me på trening som fløy i veggen.

jeg stod igjen med tårevåte øyne og en stort spørsmål på va jeg har gjort galt!

blir så fortvilt at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre! dette er ikke første gangen.

er det noen her inne som kan hjelpe meg! velger å være anonym men håper på svar allikavel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg er ikke sammen med en slik mann.

Og hadde jeg oppdaget at han var slik, hadde jeg tuppet han rett ut.

Hva er d slags oppførsel?

Hvis treninga får han til å oppføre seg slik får han helelr slutte å trene...

Jeg tror du vet svaret selv, du har d vel bedre uten han...

Skrevet

Skjønner deg godt! Synes det er trist for deg å måtte ha det slikt....Jeg bodde med barnefaren til mitt 1 barn i litt over ett år, og det var etter barnet var født ting begynte å skje. Trodde aldri han kunne legge hånd på mg, men der tok jg skammelig feil!

Fikk en over kjeften bare jg sa noe så dumt som heldiggrisen!

Det hele endte med jg reiste uten han visste det til et annet land, var der i et halvt år før jg kom hjem til Norge igjen.

Han gikk på tabeletter for å roe sinne sitt og til phykolog, det hjalp mye.

Han la hånd på meg en gang til etter det, men aldri igjen. Nå er det godt over to et halvt år siden han rørte mg ,og vi bor ikke sammen lengre....men vi ses en del, enten hos mg eller hos han. Men det fungerer best slikt for oss....og vi venter våres 2 barn nå....men han vet veldig godt hvor han bor....det er trist at det må være sånt, derfor håper jg at mannen din kan få hjelp med sinnet før ting går så langt at du aldri tør å ta sjansen på å bo sammen med han igjen!!

Og skulle han legge hånd på dg (og ALDRI si aldri!)....gå....for de stopper ike med det første de får kjenne makten over et menneske....men jg tror personlig at de kan endre seg...men over tid....etter de har innsett hva de faktisk mister med den dårlige oppførselen sin...for hvis du ikke gjør noe, tar han heller dg ikke alvorlig..!

Men la oss håpe det aldri går såå langt!!

¨

Hilsen en som ble beskymret over innlegget ditt!!!

Skrevet

tusen takk for svar! jeg føler meg så rotten at jeg i det hele tatt tenker på å dra i fra faren til mitt første barn! jeg forstår ikke hvor sinnet hans kommer fra! vil liksom ikke dra for tidlig heller men va kan man gjøre egentlig?

Skrevet

Bare tanken på at en baby skulle oppleve slike urimelige sinneutbrudd burde være svar nok syns jeg...

Men du kan vel ta saken opp med han, i et "godt" øyeblikk?

Lykke til i allefall, håper du setter babyen og deg foran han!

Skrevet

Kanskje han driver å boler?? Da blir de ofte sånn.. Du kan IKKE godta sånn oppførsel Hvis han er sånn mot deg, så kommer han iallefall til å klikke på ungen....! Tenker hvis den griner eller er "umulig" og sånt. Nei dropp for all del den mannen!!

Skrevet

Ble også bekymret av å lese innlegget, dette er ikke normal oppførsel hos en stabil mann... Ser noen muligheter:

* noe plager ham alvorlig nok til å ta det ut over deg

* han bruker noe, som andre er inne på her

* han er rett og slett psykisk ustabil. Har selv personlig erfaring med dette, og vil råde deg til å løse dette problemet på den ene eller andre måten, og det fort.

håper det går bra med deg, lykke til.

KLem

Skrevet

Faktisk var det første jeg også tenkte anabole steroider...... De får et voldsomt temprament av det.... Snakker uheldigvisav erfaring, men han slo meg aldri. Man det gikk hardt utover vegger og dører:-)

Lykke til!! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...