*Bea* & bitteliten Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 He, he... barnslig glede Etter å ha ventet i lange tider (føler jeg i alle fall) fikk jeg i dag omsider en positiv EL - test på dag 21 av syklusen. Så da slippes det vel forhåpenligvis et egg i morgen eller i overimorgen Ble så glad når jeg endelig testet positivt på EL testen at det nesten føltes som om det skulle være en positiv graviditetstest Det er jo i alle fall et skritt i riktig retning Hvis noen vil se på den lange og charten min som hopper opp og ned hele tida - så legger jeg den ved her... http://www.fertilityfriend.com/home/13b9e4 Startet å teste etter EL på dag 10 - så det har gått noen tester denne mnd... godt at jeg har lager for en del mnd liggende Nå får vi vel snart hoppe til sengs og lage baby !!!!!!
Miraculix Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Hva gjør du her enda??? :-) HOPP I SENG SAMMEN MED DIN KJÆRE NÅ!!!!!!
*Bea* & bitteliten Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2007 He, he... Må bare vente til han kommer hjem Klarer meg liksom dårlig alene
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 Ja, da er det bare å hekke i vei de neste dagene Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå