♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 21. januar 2007 #76 Skrevet 21. januar 2007 årh var på lekeplassen med småen også skulle vi disse og jeg ble KVALM seriøst da....blir jo kvalm for ingenting nå*lei seg*
helen79 Skrevet 21. januar 2007 #77 Skrevet 21. januar 2007 Hei Tror jeg har IKM uke 4. Hadde siste mens 30 desember. Jeg har har mange sympomer som kvalme, vondt i ryggen, murringer i magen o.s.v. Jeg er kjempe spent
*Bea* & bitteliten Skrevet 21. januar 2007 #78 Skrevet 21. januar 2007 I morgen starter uka vår!!! Det blir spennende å se hvor mange som får flytte til 1. trimester!!! Noen med gode følelser for at det kan ha klaffet denne pp??? Jeg var veldig negativ forrige uke, men de siste 5 dagene har jeg hatt høye temparaturer og veldig ømme pupper (men det pleier jeg jo egentlig alltid å få også før mensen). Krysser fingerne for at det er noe på gang XXX.
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 21. januar 2007 #79 Skrevet 21. januar 2007 næ ingen god følelse, heller en rar følelse..noe er i gjære, men jeg anntar det er kroppen som innstiller seg på mensen....og at jeg itillegg har lavt jern...men får se, får ikke testa jernet før den 30. og gidder iallefall ikke ta en test før det*sta*skal klare å holde meg..... lykke til jenter*XXXXX*
micro Skrevet 22. januar 2007 #80 Skrevet 22. januar 2007 hadde mens sinst 26 desember og trur jeg har IKM på fredag eller lørdag. kjenner ikke no spesielt egentlig. litt ømme pupper, men ikke merkbart liksom. men har vært litt sliten og trøtt og i dag er jeg hjemme pga litt feber. har hatt litt vondt i hode og småkvalm på morgenen i dag men det er heller for at jeg ikke har drikket og spist trur jeg. men trur det ikke er sunt å lete etter disse symptomene, man blir for opphengt i det. men nå er det ikke lenge til vi får testet
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 22. januar 2007 #81 Skrevet 22. januar 2007 så hvordan går det med dere som er først ut nå?=) siden el forskjøv seg *tror jeg da* tok ikke el tester men smerter og el slim tilsa det da...jaja ellers er jeg da en dag på overtid om jeg skal følge den egentlige ikm`en..hehe så jeg er litt spent kan man si...
røverprøver m/ jente nr 3 Skrevet 22. januar 2007 #82 Skrevet 22. januar 2007 Testa positvt i dag på ikm jeg:) Håper det klaffer for flere av dere uke4-ikm'erne! Sender litt **************'babystøv***************
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 22. januar 2007 #83 Skrevet 22. januar 2007 ja så det=) grattis=D*vil jeg og* *suger til seg babystøv her også*
*Bea* & bitteliten Skrevet 22. januar 2007 #84 Skrevet 22. januar 2007 Gratulerer røverprøver!!! Kos deg med spira!!! Morsomt at det er mange fra "uka vår" som blir gravide!!!! Super til meg babystøv fra deg - og håper så inderlig at jeg kan flytte etter inn på 1. trimester i løpet av uka.
♥Stjernøye♥lille stjerne♥ Skrevet 22. januar 2007 #85 Skrevet 22. januar 2007 ja jeg og vil inn på 1. tri i løpet av uka...*står klar med baggen*;o)
Tussa og Sofie Skrevet 22. januar 2007 #86 Skrevet 22. januar 2007 Jeg og vil være med....3 stk som har testet positivt bare i dag. Mon tro om kvoten er brukt opp for uken, håper ikke det, hehe! Jeg er sååå klar for spire denne pp, idag kjøpte vi leilighet og alt så i mars har vi plass til maaaange :-) Jippi!!
*Bea* & bitteliten Skrevet 22. januar 2007 #87 Skrevet 22. januar 2007 Gratulerer med ny leilighet!!! Da får vi håpe en spire har flyttet inn hos deg så dere har noe å fylle ledige rom i leiligheten med Jeg begynner faktisk å få en litt god følelse for denne mnd... Veldig ømme pupper og en rar verking i magen al av sånn det var da jeg var gravid sist... Men det kan jo godt være at det bare er kroppen min som spiller meg et puss ;(
micro Skrevet 22. januar 2007 #88 Skrevet 22. januar 2007 håper det blir mange av oss, det stikker og klør så utrolig i magen masse luft også. bare ubehagelig for å si det slikt. grattis alle som har fått en spire, gratulerer så masse
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå