Gå til innhold

*******skravletråd IKM UKE 4 ********'

Anbefalte innlegg

Skrevet

He, he... Ja en bruksanvisning på seg selv hadde ikke vært så dumt egentlig...

I går var jeg helt utrolig deppa og hadde egentlig bare lyst til å ligge under dyna å grine. Var inne og stilte en del spørsmål på ekspertsvar her på BIM og svarene tolket jeg veldig negativt for min del. I dag leste jeg svarene (tolking av temp-kurvene mine) - og de var kanskje egentlig ikke så negative som jeg følte dem i går ;)

Men jeg har nok kanskje ikke hatt EL denne mnd i det hele tatt ;( Og da blir det jo ingen spire...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann, jenter!

Jeg har IKM 22. januar, hvis syklusen min lander på 28 dager denne gangen - har hatt alt mellom 25 og 30 dager før. Det begynner da å nærme seg litt for oss, da! Selv om dagene snegler seg fram når en venter spent... :o) Her er det helt rolig hva symptomer angår, men det sier meg lite, da jeg har hatt alle kombinasjoner av symptomer og uteblitte symptomer - og aldri vært gravid. Hihi! Kroppen min prøver å lure meg så godt den kan. Så nå får jeg bare vente og se...! :o)

Skrevet

nommin Bea da, ingen el....fysj da, klart du har hatt el=)*sta*...øøøh tror ikke jeg tør å begynne å tempe jeg, hehe det virker litt for skummelt, burde kanskje bare la være å el teste og tror jeg og heller stole på meg sjøl....men går det da? ikke når kroppen finner på alt mulig for å avlede meg...

tihi siss75, har hatt alle tenkelige kombinasjoner sjøl på symptomer, fatter ikke at kroppen skal være så ond med oss jeg, men det er vel sånn med alt anna, hadde vi ikke visst symptomene så hadde gjerne ikke kroppen lurt oss heller...

hmmm

Skrevet

Sinnsykt irriterende hvis jeg ikke har el, for da blir det jo ingen spire ;( Jeg syntes egentlig at det gir meg veldig mye å tempe - for hvis jeg ikke har EL vil man i alle fall kunne se dette ut fra temp-skjemaene etter en stund. Kommer til å be om time for nærmere undersøkelser dersom alle kurvene mine blir like usikre rundt EL - og da tror jeg det er veldig greit å ha med temp-kurver for å begrunne at jeg vil undersøkes nærmere...

Men man blir nok litt stressa av å drive med tempingen. Gjør at jeg om mulig tenker ENDA mer på baby enn før ;) Men jeg har jo blitt gravid en gang før (selv om jeg mistet) - så da bør det jo kunne gå an å bli gravid igjen!

Nå blir det noen spennende dager frem til vi begynner å føre resultatliste for oss jentene i uke 4. Regner med at mange flytter til 1. trimester!

Skrevet

ja det er jo sant, hmm kommer nok til å vurdere det om det ikke klaffer snart...og akkurat det med å ha noe med til legen er nok ikke dumt nei...nå har hu lovet meg henvisning når vi har prøvd ett år, men en vet jo aldri...

æsj må på jobb=( snakkes seinere jenter=)

Skrevet

Nå er det 4-7 dager igjen til ikm. Og her sitter jeg UTEN ett eneste symptom.... Er helt uttørka der nede, så jeg regner med at tr kommer. Er iallefall sånn det pleier å være en ukes tid før mensen.

Ellers så har jeg andre ting å tenke på enn akkurat dette. Jeg skal på jobbintervju i dag og er en smule nervøs. Har en jobb som jeg trives så godt i og eneste grunn til at jeg evt kommer til å skifte (om jeg får jobben), er avstanden. Nå bruker jeg nesten en time til og fra jobb. Den jeg har søkt på ligger 2 min unna huset vårt:)

Skrevet

blæh nå har jeg vært å tafset, fatter ikke meteren, på denne tiden sist pp så var tappen som når en er gravid...dvs etter pernille sine sider..og nå er den en blanding, plager vettet av meg....aner meg at noe er på gang men jeg klarer ikke å finne ut hva, føler meg ikke gravid, bare oppblåst, blir bilsjuk, har mensmurringer, en ufattelig lyst på stangselleri, samt kjempe tørst, drikker hele tiden....jaja har mye utflod da, men det hadde jeg sist og, ikke så tidlig siden det enda er 8 dager til ikm...men men

mye av dette kan komme av influensaen/forskjølelsen jeg sitter med, og seff pms....ser liksom ikke på disse tingene som tegn, men at jeg ikke klarer å tolke tappen heller irriterer meg...hvorfor skal det være så vanskelig????? noen som har lyst å forklare det for meg?bah

satser på at du får jobben røverprøver;o)

Skrevet

Hiver meg innpå denne i dag :o)

Bare 4 dager til jeg kan teste (eller gå inn i en verre depresjon, alt ettersom) - juhu! Fikk jo et lite boost av håp da "sanndrømmern" på jobb hadde drømt graviditet på meg, men utover det så er jeg heller negativ. Rare FF-greier, laber temp osv... Håper seff at den stiger veldig i morra også, når jeg er på dag 9 :o) Ingen spesielle symptomer - murrer litt i magen hver dag, men minner meg selv på at jeg faktisk "alltid" har det sånn mellom el og tr, og så er puppene ørlitegrann ømme, men ikke i nærheten av hva de var sist jeg var gravid, så summa summarum så tror jeg vel egentlig ikke at januar er min mnd heller...

Skrevet

Jeg vet ikke om jeg er med her, egentlig...

Har PCOS... Fikk pergokur i slutten av november, hadde eggløsning men klarte ikke å fange meg en spire... :-(

TR 22 desember... Tror jeg hadde en EL i begynnelsen av januar, så jeg tror jeg skal ha IKM da rundt 23 januar... Håååååååper jeg hadde EL og håååååååper jeg har klart å fange en lille en!

:-D

LYKKE TIL ALLE DERE ANDRE!!!

Skrevet

Åneei..... Har alt begynt å spotte, jeg, så regner med at tr kommer for fullt i morra. :o(

Da blir det 10 pp på meg, da. Gud, så trist det er å se det to-sifra pp-tallet... snufs..

Får vel lage en resultatliste for uke 4, jeg da, men rekker ikke nå. Tar det i morra.

Håper inderlig det går bedre for dere andre uke 4-jenter!

Hilsen en akk, så trist

Skrevet

Huff, kjedelig at du har begynt å spotte Siss75. Gir deg en klem jeg:)

Jeg merker ikke noenting. Tror nok at tanta kommer tuslende på mandag.

Merkelig nok så føler jeg at vi kommer til å prøve lenge den her gangen. Nå er ikke 4 måneder så lenge, men jeg føler at det kan ta opptil et år. Vi får se:)

Jeg fikk forresten jobben!!!! Og takket ja. Så nå kan det hende at jeg får andre tanker å forholde meg til en liten stund.

Skrevet

Grattis med ny jobb da=)

Blir nok godt å slippe å kjøre den lange veien.

Skrevet

Takk takk Tussie:)

Har du to barn fra før av du og? Ser at du har vært gravid to ganger før...

Brukte dere lang tid da eller?

Skrevet

Gratulerer med ny jobb, røverprøver! Så flott, da! :o) Godt med en skikkelig opptur, og en selvtillitsboost! :o)

Her har plutselig spottinga opphørt, så jeg får vel ikke skifte nick til 10pp enda, selv om jeg er nesten 100% sikker på at det er vardøget til den kjipe tanta mi.. :P

Ha en god helg, alle sammen!

Skrevet

da er det 6 dager igjen til ikm for min del, ingenting nytt igrunn skulle egentlig hatt ikm i morra...ufattelig plagsomt, men men kanskje det klaffa siden el forskjøv seg;o) er jo lov å drømme ikke sant?=)

Skrevet

Førstemann ble til med et "uhell" (men var ønsket for det altså) eg var jo ung da, akkurat fylt atten og midt i utdanning. Andremann satt på tredje forsøk. Så jeg har vel ikke akkurat måttet streve, men der er rart det der, for når en først har bestemt seg for å prøve, er tilogmed føste pp lenge å vente...

Skrevet

Jeg har og ikm om 6 dager=)

Når kommer du til å teste da stjerneøye?

Skrevet

første var et "uhell" her og, men såååå velkommen=D, men strever med nr 2..hehe når jeg skal teste ja, kommer nok ikke til å teste, er så lei av å se negative tester*flirer*så tenkte at om tr faktisk uteble så tar jeg en urinrpøve med til legen den 30. har time da uansett=)jeg fikk ikke pos test med nr 1 før jeg var 8 uker på vei og det var hos legen..så da ekke det vits for meg å teste;o)

Skrevet

Akkurat det samme som oss da:)

Jente nr 1: uhell, men velkommen!

Jente nr 2: Klaffet i 3.pp.

Nå strever vi mer med nr 3. Men tar ikke det så tungt!

Skrevet

Jeg prøver å tenke positivt nå... Har en del stikkinger i magen, spenn i tennene og har hatt litt vondt i korsryggen. Men det kan være pms-plager.

Når jeg fryser så har jeg sinnsykt vondt i brystknoppene mine.

2 dager igjen:-)

Skrevet

Uff, jeg har IKM ca 27/28 og har INGEN symptomer...Fikk 2 kviser i går og da skjønner jo alle hva som er i gjære....

Fryser, men det er fordi jeg våknet med vondt i halsen i dag og brygger på noe heeeeelt annet. Tok en EL test på torsdag for morro skyld, og helt negativ. Men var jo da over en uke til IKM og uansett ikke akkurat noe sikker indikasjon :-)

Vel, vel, dagens snev av negativitet!! Hihi, får vel bare "ta tiden til hjelp" (For en hjelp det er)

Men nå er vi snart der jenter, så LYKKE TIL!!!!!

Skrevet

heiiii...

Hadde også sist menstruasjon 25.12. Er nå veldig spent på om det blir noen resultater denne gangen. Har bestemt for å ikke teste enda. Ikm er 21 el 22. Synes jeg får fler symptomer når jeg er inne på disse sidene, så det er kanskje ikke helt sunnt :) he he. Tar ingen gleder på forhånd, og venter altså noen dager før jeg gidder å teste. Lykke til til alle sammen. Tvi tvi. Håper riktig mange har frø i magen !

Skrevet

usj jeg går rundt svimmel og kvalm, lurer på om jeg har lavt jern igjen, komme meg til legen å få tatt en blodprøve, ellers er det mensmurringer, drikker mye, har stikninger i puppene og litt stikning i siden..så anntar mensen er på vei ja...

Skrevet

Har IKM den 28. januar jeg... Og, tiden går så sakte!!!!!!!!!!! Førstemann satt før vi visste ordet av det, men nr to lar vente på seg.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...