Gå til innhold

*******skravletråd IKM UKE 4 ********'

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heia!

Har også ikm i uke 4! Har en god følelse denne gangen... kvalm, stikking nede i magen(ikke mensmurringer), trøtt...har også veldi blank urin...Flere som har det slik??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også god følelse denne mnd. Har i alle fall hatt nok sex rundt EL til at jeg vet vi har truffet den... Så gjenstår det å se om svømmerne fant egget, om det utvikler seg og om det finner et fint sted å feste seg -for å bli der i 9 mnd!!!!

Blir en spennende uke fremover nå!!! Kommer til å kjenne etter symptomer i ett sett!!!

Skrevet

Henger meg på! IKM ca 26 januar - siste IKM 2.januar, positiv el i helgen (12 jan) - er i 3 pp, men dette var første gang vi kosa oss ETTER påvist el, 2 ganger både 12 og 13! :) :) Følte at el skjedde den 13.

....og nå er det ventetiden ja, den går ikke fort nei!

Ingen symptomer her ennå. Men dagen før påvist el ble brystene kjempeømme og småsmerte i venstre side. Det er borte nå.

Tror jeg prøver meg på min første test 23.januar....gleder meg! :)

Skrevet

Vente vente vente......El var 13/1 for min del, og vi har da hatt sex 13, 14, og 15. Så da håper jeg det greier seg med det!!!

Så nå er det bare å late som man ikke tenker på det og holde seg i aktivitet slik at dagene går fort :-)

Jeg vil ikke teste før IKM denne pp jeg, venter ihvertfall til etter 28/1 hvis ikke den stygge tanta har dukket opp til da....

Skrevet

vet ikke hva jeg har av følelse denne mnd...er blitt snylta forskjøla så det overskygger det meste, småen er også dårlig så her har vi det kjekt...men skal holde meg unna å teste iallefall, skal kaaaanskje teste om tanta holder seg unna, hehe men så fast bestemt som hu er så regner jeg med hu kommer på besøk denne pp`en og...

Skrevet

Neeeeeidaaa, vi må prøve å være positivt innstilt!!! Ellers kommer tanta på bare f...

Januar 2007 er alle våre uke 4 jenter sin mnd. Ihvertfall noen av oss :-) (der sank positiviteten)

Hehe! Av oss på lista her, hvor mange tror dere blir gravide av oss i Uke 4?

Skrevet

Vi er 14 tilsammen da....jeg satser på 4 :-) Realistisk og håper på 14. Eller er vi 15, hmm?

Skrevet

Dette måtte jeg sjekke ut ;) Fant ut at vi var 25 på lista over IKM uke 4 jentene. Statistisk sett bør det bli rundt 5 gravide av denne gjengen. Hvis vi skal tenke litt optimistisk og satse på at storken er gavmild nå i januar så satser vi på 6 gravide på resultatlista neste uke ;)

Dessverre tror jeg ikke at jeg har noen sjanse denne mnd. Har fått tolket temp-skjemaet mitt av en ekspert på eggløsning. Hun trodde jeg hadde dårlig kvalitet på eggløsningen fra den ene siden (som da tydeligvis har sluppet et egg denne mnd) og at det var små sjanser denne mnd. Fikk opplistet en lang rekke mulige problemer - bl.a. hormonforsyrrelser (for lite progesteron) og ble bare så deppa ;(

Skrevet

Uff, det var jo ikke noe særlig hyggelig beskjed da. Men, hvordan kan de se fra temp skjemaet hvilken eggstokk som slipper egget??

Er denne eksperten en lege eller hva? Jeg tenker litt at det er grenser for hvor mye de kan tolke ut fra den ene enkelt tingen jeg da. Det er vel mange faktorer som spiller inn, som man kanskje må ta prøver og tester av for å være sikker. Jeg tror ikke du skal tenke så fryktelig mye på det jeg. :-)

Var vi så mange på lista ja, gikk litt fort da tror jeg. Av 25 pers, håper jeg flere enn 5 blir gravide, høres så lite ut, men er vel mer realistisk kanskje.

Skrevet

Takk for trøst ;) Jeg har operert den ene egglederen min - og det er nok derfor jeg bare fungerer annenhver mnd... Grunnen til mine 4 positive EL tester tidligere er sannsynligvis at kroppen forbereder seg på å slippe egget, men liksom ikke får sluppet det ;(

Statistisk sett er det ca 20% sjanse for å bli gravid hver pp - så det blir 5 ;) Men vi kan jo satse på at vi har litt flaks da ;)

Skrevet

jeg hadde el på lørdag. endelig, har ikke bekreftet før at jeg har eggløsning. ingen av el testene har vist det, men endelig etter 6 mnd så vises kurven der. er det mange som bruker tester hver mnd?

er litt godt å vite at jeg ihvertfall har eggløsning, trudde kanskje jeg ikke hadde det.

så vi hadde da sex dagen før el og lørdag og søndag, sovnet bort mandagen - mannen var sliten. hehe

nå har jeg bare isinger i magen . jeg hadde også utrolig luft i magen under el og brystvortene var utrolig ømme.

Skrevet

Jeg bruker EL tester første gang nå, og kommer til å fortsette med det, synes det er veldig behagelig å vite når det er, Også slipper jeg å slite ut mannfolket mer enn nødvendig ja....hehe, stakkars, gjør så godt han kan. *Tihiii*

Skrevet

hehe bruker også el tester til tross for at kroppen min gir beskjed når jeg har el...men denne gangen var det bare pyton siden el kom ca en uke forseint..blæh...så mannen blir slitt ut enten han vil eller ei*ler litt* stakker han får jo ikke fred*knis*

jaja full nedtelling til ikm nå=)men skal ikke teste*sta*skal til legen uansett 4 dager etter så om tr skulle utebli så tar jeg en test der;o) eller retteresagt tr uteblir=P

hvordan går det med dere da?noen symptomer?

Skrevet

Jeg skal etter antatt syklus, ha IKM 24. januar. Det er en uke til, og jeg er ganske spent.

Vi har sluttet å prøve for en periode pga flytting, ny jobb etc., men jeg håper vi traff el likevel :)

Har hatt symptomer et par pp før denne, som mensmurringer og ømme bryster, og også kvalme og trøtt. Men da kom TR likevel. Så det var bare mens-symptomer.

Denne gangen fryser jeg og er småkvalm og trøtt. Hatt litt stikkinger i magen. Ikke ømme bryster ennå iallefall.

Tror ikke det er noe der inni, :) Men skriver meg jo på listen likevel.

Skrevet

Joda, jeg har UKE 4, alle vi under her er uke4.

Jeg har IKM ca 28/1, så heeelt på slutten av uka.

Du da? Noen symptomer i din første pp?

Skrevet

Jeg er forresten i 3 pp, men endret nick til kun Nellybelly

Skrevet

Jøss, stryk det siste innlegge, så helt i kryss jeg!! Hehe!

Skrevet

Prøvde endre nicket iallefall... Tro om det funker nå?

Skrevet

nå er det ikke en uke en gang siden jeg hadde el, men bare 5 dager siden. men har ingen spesiell følelse bare litt stikkinger i siden og ising ikke no mer enn vanling.

Skrevet

nei absolutt ingen symptomer...eller jo litt mensmurring men det er det eneste igrunn...også reagerte jeg på at jeg ble faktisk bilsjuk i dag, har ikke vært det siden jeg var gravid og vi kjørte fra bergen til sunnfjord...så ble litt i stuss på om det er et symptom eller om jeg bare er i ulage pga forskjølelse...hmm hvem vet...får vel vite det i løpet av 9 dager...

Skrevet

Jeg er litt svimmel, hvis jeg reiser meg litt fort opp går jeg rett i gulvet...

håper det kan være et godt tegn..??

Har vært gravid to ganger før, men husker ikke noen tegn (borsett fra at brystvortene var kjempe vonde når det var kaldt, men da var jeg og 6 uker på vei før jeg visste jeg var gravid..)

*håpe, håpe*

Skrevet

kan hende ja, om ikke du har lite jern=S får krysse fingre og tær=)*XXXX*

Skrevet

Hysterisk symtomjakt, har nok ikke noe med graviditet å gjøre...

Er bare en desperat, babysjuk jente;) hihi, godt en kan le av seg selv iallefall=o)

Skrevet

Kjenner meg så godt igjen i jakten på symptomer. Irriterer meg skikkelig at EL kom så forsiket denne PP... Hadde den kommet til "normal" tid hadde jeg bare hatt et par dagers ventetid igjen før IKM. Denne mnd har jeg ikke trua på at det er noen spire på gang dessverre ;( Ingen symptomer så langt i alle fall!

Skrevet

samme her hadde bare hatt 4 dager igjen til ikm...men neida den måtte komme for seint*mumle*jaja overlever vel dette og;o) har ikke troen jeg heller egentlig, men håpet svirrer rundt og puster meg hardt i nakken....mensmurringene øker i styrke noe jeg synes er underlig siden det fremdeles er over en uke til ikm...men det kan jo kanskje tyde på at tanta ikke er så langt unna det i grunn og at jeg med mine kroppslige symptomer kanskje har bomma totalt på el likevel*oppgitt*

er ikke noe som kan gjøre meg mer frustrert enn meg sjøl gitt...

fikk plutselig en panikkfølelse ramlende over hode, at jeg ikke ville få nok alene tid med småen min, altså en sånn følelse av at nå skjer det ting og det går for kjapt sånn at jeg ikke får forberedt meg på det...eeeh om noen forstår? helt merkelig for jeg har ønsket meg en til siden småen kun var 3 uker...hehe og nå sitter jeg altså her med en panikk over at han skal dele meg om kort tid...hva skjer med meg????*oppgitt*

noen som har en brukermanual på meg liggende?blæh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...