Gå til innhold

*******skravletråd IKM UKE 4 ********'

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ingen med IKM uke 4?

Min siste menstruasjon første dag var 25 desember.

Min første pp=)

Lykke til alle sammen *=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg havner nok i uke 4 pga forsinket EL... Fikk positiv test i dag - på dag 21 i syklusen! Regner med IKM ca den 22 januar ;)

Skrevet

Jeg havner vel så vidt med IKM uke 4. Er så spent for første pp jeg EL tester, så føler det er litt mer treffsikkert denne gangen.

Håper jeg har EL da, er i 4 pp nå.

Dere da?

Skrevet

Jeg havner vel kanskje midt imellom uke 3 og 4. Har ikm 21-22 januar...får se. Håper jo selvfølgelig at tanta ikke dukker opp...akkurat som alle andre her inne... ;o) Hadde vel EL en gang mellom lørdag og mandag...tester ikke men kjenner det godt...

Lykke til med symptomjakten...

Skrevet

jeg havner nok hit tenker jeg. Mistenkelig mange symptomer likt med første sv.skap..

Skrevet

Har IKM 27.januar. Er i vår 6 pp...

Så nå er det vel EL tid for oss snart jenter :o)

Stå på!!! hihi

Skrevet

Jeg har ikm 26 januar,

så nå er det bare til å overfalle mannen så snart han kommer hjem fra jobb ;o) hihi

Lykke til alle sammen, håper vi er mangen som kan slå følge over til første tri. i slutten av januar!!!

Skrevet

ikm den 24. sånn etter 28 dagers sykluslengde....

Mine sykluser er jo helt ustabile, det har de vært siden jeg slutta på pillen for nærmere 8 mnd siden. (egentlig helt siden smuppa ble født for 19 mnd siden)

Fikk henvisning til gynekolog av fastlegen min pga uregelmessige sykluser, men gynekologen vil ikke ta meg inn før vi har prøvd i minst to år!!! syns det er sykt.

Må vi prøve særlig mye lenger må vi desverre gi oss av økonomiske årsaker, har ikke økonomi til kun å få engangsstønad...

Skrevet

Hvordan går det med dere jenter? Syntes vi er så få med IKM i uke 4.... Hvor er alle sammen??? ;)

Nå er EL over for min del og det er bare den spennende ventetiden igjen. Den er alltid så laaaaang! Håper vi kan slå ihjel litt av tiden med å skravle sammen på denne tråden!!!

Lykke til jenter - håper vi blir mange som flytter til 1. timester i uke4!!!

Skrevet

Hei.

Slenger meg med her. IKM 22.januar. Hadde EL ca. 7/1. Krysser alt jeg har nå, for at det klaffer denne gangen. Hadde en MA i oktober. Vil ha barn nå!!

Skrevet

Hei

joiner dere jeg, etter at el ble nesten en uke forsinka...så nå er ny ikm 26. januar...ble liksom litt lengre ventetid for meg nå*mumle*vi so mhar vært så effektive denne pp`en ;o)

hehe vil ikke gå inn i min 9. pp sjøl om jeg regner med at det går mange flere pp`er...

Lykke til jenter=)

Skrevet

Da er vi i samme båt da - kjenner deg igjen fra uke 3. En uke forsinket EL hos meg også ;( Men på den positive side - vi har i alle fall EL ;)

Skrevet

ja sant nok Bea, men svarte å plagsomt*ler*syklussen blir jo så lang jo=( men men får se det positive i det;o) når har du ikm da?=) min lander på den 26. blæh...hehe

Skrevet

Min IKM blir ca 24. tror jeg. Kjedelg med lange sykluser ja!!!!!

Skrevet

ja veldig...meeeeeeeen om det klaffer så har det jo ikke noe å si..og vi er jo blitt gravide sant=) hehehe

Skrevet

Jo selvfølgelig er vi det ;) Satser på at vi begge har hver vår bitte lille spire som akkurat har begynt å vokse inne i magen ;)

Helt utrolig hvor opphengt jeg blir i dette i tiden mellom EL og IKM. Går ikke en time uten at jeg tenker på at nå kan jeg være gravid, har jeg noen symptomer osv....

Om 2 uker har vi helt sikkert flytta over til 1. trimester ;) Krysser fingrene for det XXXXXXXXXX

Skrevet

ja sant=) en som vokser og gror=)=) uff ja er farlig...det finnes ikke noe mer avhengighetsskapende enn symptom jakt*grøsse*

ja det har vi vettu;o)klart det=)

Skrevet

Jeg har ikm ca 22.jan. Men det skal ikke forundre meg om at tanta dukker opp til helga. Har fortsatt litt ustabile sykluser etter p-pilleslutt.

Ingen forhåpninger og tro på at det skal klaffe dennne mnd'en heller.

Så her kommer tr til det motsatte er bevist - nemlig en positiv graviditetstest 1 uke over ikm. Jeg tør ikke å teste noe før.

Skrevet

Hei!

Henger meg på her jeg ;)

Har IKM ca 26.01. Testet med EL-tester så er sikker på å ha truffet EL. Er i min 3 pp,men allerede utålmodig. Er vel noe med at når man først bestemmer seg så håper en at det skal gå fort!

Noen som har begynt å kjenne noen symptomer da? Jeg synes det murrer mer i magen enn tidligere, men det er sikkert bare innbilning....

Lykke til alle sammen, vi må krysse det vi kan krysse ;)

Så håper jeg vi alle kan gå inn i 1 tri. sammen!

Skrevet

Jeg har IKM 28/1 etter mine beregninger, hadde pos EL test 14, (tror jeg) så, kanskje jeg havner over i uke 5 og, men jeg får holde meg her foreløpig.

Pleier å være ganske regelmessig. Spent denne pp for første gang jeg EL tester og slapper litt mer av med det. Mindre stress denne gangen synes jeg :-)

Lykke til for all sammen, måtte vi lykkes i Januar 2007!!!!

Skrevet

enten har jeg forsinket el, ellers så er jeg gravid... *håpe*

Hadde sterke el symptomer alt for tidlig (ca 14 dg siden), og nå er jeg uggen. Fikk for første gang positiv eltest (strimmel)

Tør ikke ta graviditetstest, er helt sikkert bare el, det er jo helt utrolig hvor gravid man føler seg bare man kjenner godt etter...

Skrevet

Oj, hørtes spennende ut, kanskje det er noe på gang da!!

Hvis du hadde El symptomer og pos test for 14 dager siden (eller testet du EL nå og hadde pos) så kan det jo være spiren sitter da???

Skrevet

jeg testa ikke for 14 dager siden, hadde bare en test igjen fra forrige gang, så den tok jeg i dag...positiv...

Men, jeg tror nok heller det er el nå, altså noe forsinket...

I allefall tror jeg ganske sikkert at jeg har el denne mnd, er slett ikke sikker på om jeg har hatt det på mange mnd...

Skrevet

tihi hopp i sengen;o) min el var også rimelig forsinka denne perioden, men ikke så mye som 14 dager da...

Skrevet

Hei!

Jeg har IKM ca mellom 28-30. Januar. Litt vanskelig aa si da syklusene ikke er helt stabile her i huset heller gitt :-)

Beste lykke til alle sammen, jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...