Gå til innhold

Brun uflod??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har hatt brun uflod i litt over 3uker nå! Er nå 8+3. Har vært hos lege og på innvendig ul 2ganger (mindre en 1uke siden sist), og sett hjerte slå begge gangene! Så burde jo slappe av, men forstår ikke helt hvorfor jeg har brun uflod hver dag.... Har jo lest at det e vanlig.... Men hver dag i 3uker??? Ska til legen igjen om 1uke, så får jo tett oppfølging(heldigvis)!

Men e det andre som er like plaget med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei du.

 

det kan ha flere årsaker, feks at morkaka di ligger nær åpningen etc, sånn at det "lekker" litt.

 

Eller så kan det hende at slimhinnene dine er litt ekstra sårbare om dagen, mange opplever å lettere blø, både fra underlivet og feks neseblod etc..

 

Så siden du har sett at alt er bra, tror jeg ikke du skal bekymre deg noe:)

 

lykke til videre:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Samboren min sier og at jeg ikke må bekymre meg, så du har nok rett der! Men lettere sagt en gjort!;-)

På innvendig ul så de at alt lå der det skulle.... Hu kunne ikke se noen grunn til at det skulle blø... Men så blør eg ikke friskt blod heller... Bare brunt uflod(sorry detaljer..)

Men men....får prøve å slappe av!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 7+3 i dag og har også hatt brunt utflod i snart tre uker. Var på ultralyd i går, og alt var bra. Gynekologen min sa at det ikke var noe å bekymre seg for og at dette var normalt. Hun burde jo vite og jeg stoler på henne. Hun er spesialist i fødselshjelp. Jeg har en jente fra før og svangerskapet med henne hadde jeg ikke noe brunt utflod. Jeg tar det helt med ro og tenker at slik er dette svangerskapet. Lykke til!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt det på samme måte denne gangen. Begynte i uke 6 og fortsatte til uke 9-10. Er i uke 11 nå (11+5) og nå har det heldigvis sluttet...ekkelt er det. Har vært på to tidlige ul`er - i uke 6 og 8. Så den lille spiren hver gang og fostervannet var klart og fint, så det var ikke derifra blodet kom fra (hadde litt friskt blod også innimellom). I uke 8 så jeg tydelig hjertet som slo, så da slappet jeg litt mer av. Legen sa at jeg mest sannsynlig hadde svært følsomme slimhinner som lett begynte å blø, så har forsåvidt slått meg til ro med det og begynner å tro at det kommer til å gå bra denne gangen også:o) Har jo kvalmen som et bevis for at det er noe som skjer + ømme pupper og strekkesmerter + har begynt å vokse frem en liten kul helt nederst på magen:o) Skal på ordinær ul den 19. feb, og har ikke legetime før det - men fikk beskjed om å ta kontakt for ekstra kontroll hvis jeg ville det - så kanskje jeg gjør det. Kan ikke være noe verre enn å oppdage på den ordnære ul`en at det ikke er liv:o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...