Gå til innhold

Mange med termin i september??


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

håpa og på å ha termin rundt 7 sep. men er ikkje sikker hadde MA i slutten av nov. så me får sjå.. skal til lege om ei veka..

spennande..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia og gratulerer så mye :)

Jeg har foreløpig termin 13.september. Synes det enda er lenge å vente, og har ingen spesielle symptoner foreløpig :)

 

Jeg venter nr 2, har en datter på 6 år fra før av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut i fra termin kalkulatoren her på bim har jeg termin 23 sep ... Åh! Gleder meg sånn, syns det er så koselig å gå gravid og så spennede å møte den lille om 9 mnd....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg har termin omtrent samtidig som deg (midten/slutten av september), men hadde SA i slutten av November og har ikke hatt mensen siden, sa jeg er ikke helt sikker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vel termin i midten/slutten av sept jeg og. Hadde SA for en mnd siden, så det blir spennende å se hva legen sier i morgen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i begynnelsen av september, mellom 4. og 9. Blir ikke klok på terminkalkulatorene, da de viser ulik dato alle sammen. Men det er nå ikke så farlig, synes jeg. Babyen kommer vel når den vil i alle fall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge mine og legens beregninger har jeg termin 10. september! Kom innom Septemberklubben da, alle sammen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!!!

 

så morro med så mange i september:)

etter mine beregninger har jeg termin 10. sept:) :)

gleder meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...