☆Pacific sunset☆ Skrevet 9. januar 2007 #1 Del Skrevet 9. januar 2007 Igår kl. 10 var vi på Ullevål for ord. UL! Hadde gledet oss i mange uker og etter 15 min forsinkelse (som føltes som hundre år!) kom vi endelig inn til en eldre koselig dame! Jeg slang meg ned på benken og min bedre halvdel satt på en stol ved siden av meg og holdt meg i hånden! Masse gele på magen og vips der var babyen!! En skjønn liten luring som var rolig og avbalansert som sin far hihi! Jordmor sjekket hjertet, størrelsen osv og alt var bra med den lille... Vi hadde lyst å vite kjønnet da og spurte liksom litt forsiktig om hun kunne se noe Vi var sååååå spente for alle trodde jeg skulle få jente - inkludert meg selv og dette svangeskapet har vært så annerledes enn det første. Jeg ønsket egentlig at det skulle være gutt og jente så dette var vinn-vinn situasjon for meg da hihi! Men den lille luringen klarte å gjemme seg og ville ikke vise hvem den var... hihi! Så sier jordmor: "Se, der er pungen hans og der er penisen"!! Og jeg nærmest gråt av glede - tenk at vi skulle få en prins til!!! Alle brikkene falt på plass og jeg var helt fra meg av glede. Ikke misforstå - jeg hadde vært like glad for en jente! Men nå har jeg gutt fra før og jeg elsker den gutten min overalt fra før og det føltes så trygt og godt å få en gutt til! Nesten en lettelse!! Lilleprinsen vår lå og suttet på tommelen og jeg kjente at det sprengte i øynene, vi fikk med et bilde av den lille da - med totten i munn og vi ser på det hele tiden! Jeg gledet meg sånn til å komme hjem å fortelle storebror dette og så fort han kom hjem fra barnehagen viste vi han bildet og fortalte at dette var lillebroren hans!!! Og gjett om det ble en stolt glad gutt på 3 1/2 år da!!! Vi dro rett på HM igår og kjøpte 2 stk lyseblå (min favorittfarge forresten) bodyer str. 50 og den hang jeg i stua og den henger her ennå Mannen min ble 28 år igår også så dette var bare den beste presangen ever. Vi feiret med foreldrene våre da og de var minst like i 100 som oss! Herlig!! Nei gled dere jenter - UL er fantastisk (hvis alt er bra vel og merke...)! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7714643-min-lille-historie-fra-g%C3%A5rsdagens-ul-o/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
tik *01.04.12 Skrevet 9. januar 2007 #2 Del Skrevet 9. januar 2007 Så fantastisk!!! Og jeg skjønner hva du mener med at det er "trygt" å få samme kjønn. Vi har verdens skjønneste jente fra før av... og det hadde vært så kos med ei snuppe til. Og dessuten; hvordan i alle dager vasker man rundt tissetassen til en gutt? Nei fy, så vanskelig!!! Hehe Hjertelig tillykke til dere alle sammen. Du blir nok sterk som må holde ut med ikke mindre enn 3 mannfolk i huset! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7714643-min-lille-historie-fra-g%C3%A5rsdagens-ul-o/#findComment-7715480 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamman til Celine og Marcus Skrevet 9. januar 2007 #3 Del Skrevet 9. januar 2007 Ja jeg har det som deg da... Ville liksom ha gutt denne gangen jeg da siden vi har en jente fra før av, og vi venter en gutt.. men nå nesten gruer jeg meg litt *hihi* Føler at det kommer til å bli helt annerledes med en gutt *hihi* Men kjempe fint at alt stod bra til da.. Er jo det man liksom gruer seg for om man skal få en dårlig nyhet, å få vite kjønnet er jo en stor bonus =) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7714643-min-lille-historie-fra-g%C3%A5rsdagens-ul-o/#findComment-7715579 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenna Skrevet 11. januar 2007 #4 Del Skrevet 11. januar 2007 Åååå, så koselig å lese historien din, fikk litt tårer i øyene jeg, gleder meg så til jeg selv og samboer skal på ultralyd den 16, jan... "snufs :)" Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7714643-min-lille-historie-fra-g%C3%A5rsdagens-ul-o/#findComment-7742254 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå