☆Pacific sunset☆ Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Ser du venter en liten prins du også! Så utrolig koselig! Var så sikker på jente denne gangen men jeg tar jo alltid feil ;-) Synes det var så herlig med en gutt til og storebror på 3 1/2 år syns såklart det var sååå gøy med en lillebror ;o) Gratulerer så mye Vi har ikke samme termin lenger - fikk en uke senere, dvs 16. juni... ikke så happy for det da men, men...
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Ja, jeg så nå at terminen din ble flyttet med en uke. Selv ble jeg bare flyttet en dag, men vi kan jo fortsatt få babyene våres samme dag da! :-) Det hadde vært artig. 4 åringen var også fornøyd med ny lillebror, mens 2 åringen enda ikke helt skjønner dette her med baby i magen. Gratulrerer så mye med en prins i magen du også, det er nå kjekt med disse guttene!
☆Pacific sunset☆ Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. januar 2007 det er som svigerinnen min så herlig sa: "Man får aldri nok prinser her i verden!" søtt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå