Gå til innhold

Hvor tidlig kan legen / jordmor høre hjertelyd


sistemann

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg hørte hjertelyden i dag og er i uke 14 =) prøvde å høre den når jeg var i uke 8 men da gikk det ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror de fleste ikke engang prøver før uke 12.

 

Jeg fikk høre den første gang i uke 14 og da sa legen at det ikke var sikkert at vi klarte å høre noe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen min hørte den når jeg var 12+0, men de fleste vil ikke prøve å finne den så tidlig for å unngå at de gravide blir stressa og bekymra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 9+6 i dag på første legetimen.. Og da hørte jeg den fint. Selv om legen sa at det var veldig tidlig - og den måtte ligge med ryggen til, osv. Var heldig der. Kjempedeilig å høre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sekretøsa

Jeg var på privat ul i når jeg var 8+3, og hørte hjertelyd da :)

 

Nå, i mitt andre sv.skap, er jeg 6+5, men har ikke vært på ul, eller hos lege enda.. så jeg får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei..

 

Jeg har fått høre at min lege kan høre hjerteslag fra uke 10. Tror det har noe med utstyret til legen å gjøre..

 

Jeg skal på kontroll til fastlegen min akkurat på dagen 12 fullgåtte uker, så jeg går utifra at jeg da hører hjerteslagene godt..

 

Kan også fortelle at vi har vært på UL på sykehuset og sett nurket vårt 22mm langt og et hjerte som slo hardt og godt.. Den dagen var jeg 8+6 på vei..

 

Klem fra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...