Gjest Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Hei! Jeg bruker eggløsningstester for første gang. Bruker fra Billige tester.. Lurer på om noen har opplevd å få to fargede streker flere dager på rad? Fikk to røde i går og i dag, riktignok ikke fullt så rød som teststreken, men dog. Tre dager i forveien har det kun vært en strek synlig. Synes kanskje streken i dag var litt svakere enn igår, men vanskelig å si sikkert. Spørsmålet mitt er om jeg kan forvente flere dager med to streker, eller kan jeg regne med at det er en eggløsning på trappene? (Fysisk umulig å ha sex mer enn 5 dager på rad..)
Fjerdemann på vei Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Mange klager på at testene fra billigtester aldri gir en teststrek som er sterkere eller like sterk som kontrollstreken slik det skal når man har eggløsning, men jeg hadde ikke det problemet. Men å få to fargede streker på rad er vanlig, fordi lh-nivået bygger seg opp mot eggløsning. (Den er ikke bare positiv eller negativ som gravi-test ettersom lh-nivået er forskjellig fra person til person) Hos meg hadde jeg to streker 4-5 dager, men 3-4 dagen var streken like sterk som kontrollstreken, dagen etterpå var den på vei ned igjen. Men om streken var klart svakere enn i går, ville jeg vel regnet med EL, men hvis du kun har hatt to dager med to streker, ville jeg nok testet i morgen også. Men du kan jo ha sex bare annenhver dag da, hvis det er fysisk mulig..? Lykke til uansett, vet ikke om du ble noe klokere...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå