Gå til innhold

Eggløsningstest - haster!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg bruker eggløsningstester for første gang. Bruker fra Billige tester..

Lurer på om noen har opplevd å få to fargede streker flere dager på rad?

Fikk to røde i går og i dag, riktignok ikke fullt så rød som teststreken, men dog. Tre dager i forveien har det kun vært en strek synlig. Synes kanskje streken i dag var litt svakere enn igår, men vanskelig å si sikkert. Spørsmålet mitt er om jeg kan forvente flere dager med to streker, eller kan jeg regne med at det er en eggløsning på trappene?

(Fysisk umulig å ha sex mer enn 5 dager på rad..)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du vil nok ha to fargede streker mange dager i syklusen fordi kroppen alltid produserer LH. Men det er først når teststreken er sterkere eller like sterk som kontrollstreken at den er positiv. For meg funket ikke disse billigstripsene. De var negative selv dagen ClearBlue ELtest var positiv. Så det er mye mulig EL er på trappene, ja. Kopp til køys! Det holder også å ha sex annenhver dag, husk. Hvis det ikke klaffer denne syklusen vil jeg anbefale CB neste syklus. Samme med gravitester, CB Digital var positiv og billigstiks ikke positiv før mange dager etterpå. Men det er andre som ha andre erfaringer. Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei,jeg har også kjøpt fra billig tester.no.

jeg har testet i ett par dager nå å bare fått svak strek så er nok negativ.lyst å bli gravid fort.mistet for 4 uker siden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...