Gjest Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Hei! Jeg bruker eggløsningstester for første gang. Bruker fra Billige tester.. Lurer på om noen har opplevd å få to fargede streker flere dager på rad? Fikk to røde i går og i dag, riktignok ikke fullt så rød som teststreken, men dog. Tre dager i forveien har det kun vært en strek synlig. Synes kanskje streken i dag var litt svakere enn igår, men vanskelig å si sikkert. Spørsmålet mitt er om jeg kan forvente flere dager med to streker, eller kan jeg regne med at det er en eggløsning på trappene? (Fysisk umulig å ha sex mer enn 5 dager på rad..)
Puselure Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Hei. Jeg har også testet med billigtester denne mnd. Fant el på søndag med to tydelige streker. Hadde også to streker i går, men ikke i dag. I min bruksanvisning står det at el er 24-48 timer unna, så da er det naturlig at en vil teste positivt flere dager. Det er nok en el som er på gang ja:) Lykke til;)
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 El streken skal være like rød eller rødere for at en skal kunne anslå forventet eggløsning innen ca 1 døgn +/-. Ikke om streken er svakere, dette må du se bort fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå