♡¯`°•Amelia07 og Mathea09•°´¯♡ Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 jeg var hos legen i går og der sa han at jeg hadde blod i urina, proteiner i urina og eggehvite i urina. han sa at det kanskje kunne være svangerskaps forgiftning, men siden jeg ikke har vondt i hode var det ikke så farlig. jeg er ganske hoven i beina og fingrene, men han syntes ikke det var så ille så han srev bare 1 på ødemer. blodtrykket var ikke så værst 120 over 70, det er bare litt høyere enn hva jeg pleier å ha 110 over 60). men jeg har ofte vondt oppe i magen lixom mellom ribbeina, det har ikke no med sparka til babyen for dem er ikke der, noen som veit hva det kan være...??? har også egentlig lagt på meg endel siden forje kontroll som var for 1 måned siden ca 5,5 kg... hva tror dere om dette...?? vil lixom ikke være en hysterisk førstegangs fødende... legen sa det ikke var så farlig, men fikk jeg vondt i hode skulle jeg kontakte dem med en gang... fikk ny time til uka da.... hmmmm.... er forressten 36+5 i dag håper på mange svar...) tusen takk:o)
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Blodtrykket ditt er jo fint:) og spes undertrykket som er viktig der. Synes du skal høre på legen og kontakte dem hvis du skulle føle deg dårligere. Du kan sikkert bare stikke innom legen din/jordmor for blodtrykksmåling og urinprøve utenom time hvis det beroliger deg. Men skjønner godt at du blir bekymret så det er ingenting i veien for å ringe en gang for mye enn for lite.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå