Gå til innhold

please,trenger gode `kjerringråd`

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal ta ks 2 feb pga tynne livmorvegger. Men nå sa legen at hvis fødselen starter nå så kan jeg få prøve å føde siden babyen ikke er så stor enda men hun tør ikke starte fødselen medikamentelt pga at det kan gi ekstra kraftige rier. og fødselen må starte innen 7-10 dager ellers er det for sent.

Så jeg trenger mange gode råd for å starte fødselen uten medisiner nå for jeg vil så gjerne slippe ks.

Har bekkenløsning så trappaløping er ikke aktuelt. Har hørt om modningsakkupunktur men er det noen som har erfaring med at det faktisk starter fødselen?????????

Er forrsten i uke 36.

Please kom med gode råd, prøver det meste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den der rikshospitales (?) sexoppskrift funket for meg=) Men er ikke den letteste og utføre.. :o)

Skrevet

Hva er det da vanlig sex ellers noe "ekstra"

Skrevet

husker ikke linken til siden der den står...! men kan prøve og finne den.. hehe

Skrevet

Rikshospitalets sexoppskrift for å sette igang en fødsel.

Dette virker ikke alltid, men gir den beste måten å starte fødselen på en naturlig måte.

Ligg på ryggen med hodet og skuldrene godt støttet opp av så mange puter som du synes er behagelig. Partneren skal stå på kne med ansiktet mot deg mellom beina dine. Løft det ene benet så foten hviler på hans skulder. Gjør det samme med det andre benet. Selv om denne stillingen ikke er behagelig gjør den det mulig for penis å trenge så langt inn at penishodet berører livmormunnen.

Det er ikke nødvendig at du får orgasme, men en orgasme kan starte sammentrekninger som senere danner det rytmiske mønsteret for de tidlige veene.

Nå han har hatt sædavgang bør han bli inne i deg i ca 5 min., og du skal ligge i samme stilling med bena høyt i 10-15 min så livmorhalsen blir badet i sæd. Det er også viktig å stimulere brystvortene med hendene eller tungen, dette kan gi virkning også uten samleie. Ca 20 min med stimulering avbrutt av andre former for kjærtegn passer de fleste kvinner.

Etterpå: slapp av og døs gjerne litt. Selv om du ikke har startet sammentrekningene i livmormusklene, har du ganske sikkert hjulpet livmormunnen til å åpne seg raskere.

Skrevet

Og når han har kommet inni deg og dere venter de 5 minuttene så er det VELDIG effektivt for deg og komme da..Mens han er inni og sæden er der... Dette var iallefall det vi gjorde...*glise*

Skrevet

hm hørtes egentlig slitsomt ut men jeg prøver alt. hehe han er sikkert klar som han pleier.."glis"

Skrevet

Hehe.. ja, men er bare og prøve=) klarer det nokk.. hihi

Ja, får håpe han er klar da.. *ler* tru hvor glad han blir=)

Skrevet

får overaske ham når han kommer om en time, gleder meg til å se DET fjeset hans "gliser"

Skrevet

Tror nok det er lite som kan sette igang fødselen så lenge før tida, egentlig... Tror de fleste av disse triksene gjelder hvis man allerede er moden. Men for all det, det skader jo ikke å prøve!

Selv hadde jeg KS for 19 dager siden, og har veldig god erfaring med det, var ikke ille i det hele tatt. Men jeg kom meg fort, og det er det jo ikke alle som gjør. Så skjønner godt at du vil føde vanlig. Men KS trenger heller ikke være ille. Lykke til!

Skrevet

har prøvd ks to ganger og gjør alt for å få lov til å føde, men har ikke mange dager igjen nå. Hvis jeg ikke får det igang i løpet av helgen så blir det nok ks.

Har prød sex og akupunktur og har mye vonde tak og livmormunnen er veldig bløt men den store action kommer visst ikke.

Er det noen som har flere råd Please.

Skrevet

Jeg har ikke født før, men har hørt om:

- Lakserolje (Vet ikke hvor mye, og har hørt at noen bare får vondt i magen)

- 1 glass rødvin (Er jo en vurderingssak mtp alkohol)

- Stimulering av brystvortene (Skal visst være riefremkallende)

- Vibrator inne i skjeden

(Anbefales ikke før det er forsvarlig å føde, så da må det jo bety at det kan være med å starte fødsel..?)

Masse lykke til!!

Skrevet

takk. er litt skeptisk til rødvin, men det er jo værst de første 12 ukene, kanskje jeg skal prøve lakserolje først. det er jo værst for meg hvid det ikke virker hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...