Gå til innhold

Testet neg i dag igjen.. Blæ!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Testet i morges etter 8 pp.. Skulle hatt mens på søndag.. Men testen var negativ denne gangen også.. Dritt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det med oss da?? Jeg skulle også hatt mens søndag, men har testet negativt i gårkveld og i dag...:(

Skrevet

jeg skulle også hatt mens på søndag.testet negativt i dag =(

Skrevet

Med i denne gjengen jeg også:(

Skulle hatt mens lørdag/søndag. Negativ test i dagmorges.

Når tar dere neste test?

Skrevet

Tenkte jeg skulle ta en ny på lørdag jeg..Sikkert ikke vits men, veldig irriterende dette. Enten så kan testen være positiv, eller så kan mensen komme altså, orker ikke denne ventingen!! :-(

Skrevet

Har lest at noen mener guttebabyer gir hcgutslag senere en jentebabyer, kanskje dere alle er guttbabyventende?? Det hadde jo vaert kjekt, lykke til! =o)

Skrevet

hei...

slenger meg på jeg oxo hehe.. jeg skulle hatt mens på fredag, men kjenner ikke noe anderledes.. er noe dritt... men jeg har ikke tatt noe test enda.. tør liksom ikke helt.. redd for å bli skuffet igjenn...

Skrevet

Håper du har rett:)

Skrevet

Helt enig, det er det å ikke vite, som er verst. Håper vi alle tester positivt innen helga er forbi, så slipper vi sitte på pinebenken neste uke også.

Får holde hverandre oppdaterte da;)

Skrevet

Jeg tenkte å teste igjen på lørdag, hvis jeg klarer å vente så lenge. Skikkelig irriterende. Enten syns jeg at tanta sku komt, eller så syns jeg at testen skulle vært positiv:-) Håper at den som sa at hcgèn til gutter kommer senere har rett. Hadde vært så utorlig kjekt. Lykke til alle sammen. Vi får holde hverandre oppdatert:-)

Skrevet

Test da vel.

Kanskje du blir positivt overrasket, bokstavligtalt hehhe..håper det

Skrevet

Noen som vet hvor lenge det kan gå før det evt blir utslag? I værstefall altså..og hvor lenge kan mensen utebli hvis man IKKE er gravid da?? Har alltid vært så regelmessig jeg. Hm...Håper på guttebaby jeg ja..tror faktisk ikke jeg tørr teste på lørdag, får se over helgen..

Skrevet

Uff, kjedelige greier!!!!

Lykke til videre!

Skrevet

Tanta kom idag:( så da går jeg over i min 5 pp.

Lykke til dere andre

Skrevet

Har fått besøk av Tr i dag jeg også.. :-( Så da blir det min 9 pp..

Håper det går bra med dere andre. Lykke til.

Skrevet

Jeg har nå ventet (og ventet!) i over 3 uker og fortsatt ingen mens! Tok siste test 2 uker etter forventet TR og den var negativ (nå 9 dager siden). Orker ikke å teste hele tiden heller, blir bare skuffet hver gang den er negativ... Skal til legen i morgen for å sjekke. Blir spennende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...