Gå til innhold

keisersnitt i narkose

Anbefalte innlegg

Fikk keisersnitt med narkose sist fødsel. Var et hastetilfelle og en meget traumatisk fødsel. Har derfor en kjempeangst for å i det hele tatt få et barn til på grunn av det. Er nå 5 år siden.. Er det noen som vet om det går ann å søke om keisersnitt i narkose? klarer ikke en gang et keisersnitt våken, da vil nok ungen vår forbli enebarn...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7714183-keisersnitt-i-narkose/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er helt sikker på at det går an å få keisersnitt i narkose, selv om det ikke er å anbefale for babyen da...

Nå kjenner jo ikke jeg til hva som skjedde sist, med har selv hatt ett hastekesiersnitt, og skal nå ha planlagt med spinalbedøvelse.

Tror det blir en fin opplevelse.

Bare tenk at det er jo i rolige og trygge omgivelser og vips er barnet ute..

Ingen ekle ting på forhånd...men skjønner redselen din altså

Be om samtale med lege-jordmor slik at du får tryggheten i deg før du blir gravid igjen.

Håper det ordner seg..lykke til

jeg har hatt et haste KS og en "prøvefødsel" som endte i et nytt KS men det ble heldigvis med spinalbedøvelse og ikke narkose. Vil bare si at det var en veldig mye bedre opplevelse enn den første som var veldig traumatisk og endte i narkose. Etter fødselen med spinal så kom jeg meg mye mye raskere etterpå og fikk se og høre babyen min med en gang, noe som var fantastisk. Tror nok du får beroligende om du trenger det så blir det ikke så skummelt. Ville bare dele dette med deg siden jeg synes jeg selv hadde en mye bedre fødsel nr to. Nå skal jeg ha nr tre og det blir planlagt ks med spinal eller epidural. Jeg synes det er en god løsning og gleder meg også til at alt skal gå rolig og fint for seg. Enig med "_TETTE at du bør snakke med sykehuset om dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...