nadia`s mamma Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 hva er egentlig rispapir?? og må man bruke det i bleiene?
pastasalat Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Hei på deg! Rispapir brukes som bleieinnlegg i tøybleier. Når man skifter på barnet kaster man papiret i do med innhold. Når barnet får morsmelk er avføringen veldig løs som regel og min erfaring da er at rispapiret bare sprer bæsjen enda mer. Min sønn er nå 7 uker og jeg bruker tøybleiene rett på han uten rispapir, men kommer til å bruke papiret når han får fastere avføring og det får de når de begynner spise fast føde. Håper det var svar på spørsmålet ditt. Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 det er et tynt innlegg en bruker i bleien. tror ikek du er nødt til å bruke det...gullet mitt har fast avføring, og eg bruker det kun om natten som regel...men nå bæsjer han på do da...7 mnd:P slipper flekker på tøybleiene om en bruker dette.
nadia`s mamma Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2007 oki:) dette oppklarte litt. er ikke lett å få med seg hva alt av utstyr er... takk for hjelpa.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #6 Skrevet 9. januar 2007 han har gjort det i over en mnd nå....i noen mnd før der nektet han å bæsje i bleien,begynte å hyle og skape seg hver gang han skulle gjøre noe,og bæsjet kun når eg tok bleien av han...tok eg den på da eg så han skulle gjøre noe, bare stoppet han opp og ventet til eg tok den av igjen.,...og eg ble lei av å vaske håndklær hver dag, og skure badebaljen,så en dag satte eg han bare på do....hehe...og etter det bæsjer han kun der:P når han må bæsje sier han ifra med å lage gryntelyder, og da venter han med å gjøre noe til eg setter han på do=) selv når han hadde diare ville han kun på do:P ganske greit egentlig:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå