Gå til innhold

Yippiiiii!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ultralyd i dag og alt så helt perfekt ut! Har liksom ikke turt glede meg helt før ultralyden denne gangen, så for meg alle mulige "feil" som var uforenelig med liv. Men jeg ble virkelig sjekket nøye i dag, erfaren jordmor med god tid, det var deilig!

Ungen sprellet med armer og bein, snudde og vendte på seg. Grunnen til at jeg hadde kjent så få spark selv var at morkaka dekket store deler av fronten, vi kjenner jo ingenting når ungen sparker rett inn i den...

Plutselig spurte hun om vi ville vite hva det var da, hun så det helt tydelig, men kunne godt holde på hemmeligheten. Om jeg var aldri så sikker på at jeg ikke ville vite det før jeg kom, ombestemte jeg meg ihvertfall på flekken. Hun var helt sikker på at det var en jente!! Og vi som har to gutter fra før, jeg tror det ikke helt før jeg ser det da, trodde det var en gutt til jeg, men det hadde unektelig vært kos med ei lita jente :-)

Ble ikke helt beroliget når det gjelder fødsel da, forrige var å stor (4900g) at fødselen ble komplisert, så legen min mente vi kunne sette igang 2-3uker før termin denne gangen. Det mente ikke jordmor, de ville nødig sette igang en fødsel med stort barn, da var det nesten bedre mer keisersnitt. Med store barn må prosessen med modning osv gå sin gang for å få en fin fødsel mente hun, men hun sa jeg ikke hadde noe å tape på å prøve modningsakupuntur på slutten da.

Ja,ja... Jeg får en ultralyd og samtale på sykehuset uke 36, ut kommer ungen uansett, kan begynne å bekymre meg for det litt seinere..

I dag er jeg høy av lykke, det er en sprell-levende liten unge inni der, den hikket faktisk under ultralyden og alle lo litt.. En deilig liten unge, jeg gleder meg sånn! Terminen ble forresten flyttet fra 5. til 10. juni da.

Salig lykkelig smil til dere alle!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulerer da med jenta! hadde også en utrolig fin ul opplevelse igår! d var d kuleste eg nån gang har sett!

hadde hyperunge inne i magen da! min pappa sa d va bra så fikk eg litt hevn fra når eg va unge (va berre LITT hyper)!

fikk fløtta termin fram 2 daga! så no har eg termin 30 mai.

smil til deg å:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...