Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 snuppa har fått to vaksiner i dag, og på vei hjem var vi innom butikken for å kjøpe middag. sto i kø i fiskedisken, og en gammel dame begynner å snakke med babyen. "får jeg se ett lite smil da?" sier damen, og jeg svarer at hun er ikke helt i form pga sprøyter, så det er ikke sikkert hun vil smile. da snur hun seg ned i vognen og sier "mamma`n din er slem, hun, som gir deg sprøyter!" Jeg synes det er helt grusomt at de stikker henne, og har skikkelig dårlig samvittighet for det, men jeg vet at hun må! det er jo bedre at hun får to stikk, enn at hun blir alvorlig syk.... men det hjalp ikke mye på samvittigheten min at dama sier at jeg er slem..... håper ikke hun sier det til barn som faktisk skjønner hva som blir sagt!!!!
snurrepipperi og go'ungen Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Skjønner godt at du reagerte, hadde gjort det selv. Men enkelte skjønner rett og slett ikke hva de selv sier, det er bare å heve seg over det. Ha god samvittighet, du. Fordi du vil det beste for din baby! Klemz
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 hun mente det sikkert ironisk.. hun skjønte nok at det var til barnets beste, men eldre har en tendens til å si slike ting.. av en eller annen merkelig grunn..
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 det var jo sikker ironisk, men uansett... synes ikke at man sier sånn til barn (eller overnervøse mamma`r som bare vil at alt skal være bra nok)... jeg svarte ingen ting, ble litt satt ut av at hun sa det. heldigvis fikk jeg fisken min, og kunne gå med en gang.... det er sånn bestemoren min oppfører seg... men jeg håper da ikke at hun gjør det til fremmede mennesker i butikken.... og hadde datteren min vært stor og forstått hva den damen sa, så hadde jeg blitt sinna, uansett om det var tull eller ikke... HI
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 Vel, det er ikke bare eldre folk som makter å lirke slike dummheter ut av seg til barn. En bhg.ass. i bhg til min eldste datter på 2 år sa til min datter under ett tilfeldig møte på en restaurant "Fy, mamman din er slem som ikke gir deg noen ting!" Slå den!!! Der hadde jeg akkurat gitt datteren min en porsjon dessert. Og så kommer hu derre dama og sier slikt! Mamman din er slem - har du hørt slikt, si slik til barn!?!!! Jeg ble forøvrig skikkelig pisst, og tok henne for det uken etter i barnehagen, og passet på at en annen ansatt hørte det. Jeg var utrolig fornærmet på henne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå