IAIA Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 I bruksanvisningen står det at den skal tas ut ved 4-5 mnd alder...
haater husarbeid Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 står ikke noe i min bruksanvisning om det, men jeg hadde nok brukt den så lenge at babyen er skikkelig sterk i nakken. Husk det er store krefter ute og går under en kollisjon!!
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 Jeg tok den ut ved 3 mnd. Vet ikke om det har noe å si, men han er veldig sterk i nakken da!
Eliise Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 Hvilken putee mente du da?? Den under rompa tok vi ut da hun var 3-4 mnd, og den rundt hodet har vi ennå, og hun er 6,5 mnd =)
birma og tredjemann Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. januar 2007 mente egentlig begge putene jeg :-) Takker for svar
Mamma til to skjønne gutter :) Skrevet 9. januar 2007 #7 Skrevet 9. januar 2007 I våres bruksanvisning står det at den under rumpen skal ut ved 4-5 mnd.. Den andre tror jeg skal være, står ikke noe om at den skal fjernes.. Vi kommer til å ha i vår..
akt80 & Sara Emilie Skrevet 9. januar 2007 #8 Skrevet 9. januar 2007 den pølsa er vell til de klarer å holde hodet selv? vi tok den ut rundt 3 mnd.. den andre har vi i enda, prøvde uten en gang men da bare datt hun sammen når hun sovna hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå