stomperud Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Vet ikke om det er lysken eller hva det er, jeg.. på innsida av låret helt øverst... liksom.. Er så vondt at jeg har problemer med å gå! Fikk det i dag på slutten av arb.dagen.. kjenner det når jeg sitter med bena opp og slapper av også.. Flere som har/har hadd? Vet dere om det går over fort?? Om det er greit å fortsette å jobbe like masse, eller om jeg skulle trappa ned mer..? har 31,5 timer i uka jeg jobber nå.. redusert litt allerede.. men vil ikke klare for masse heller.. :S Ahhh... Håper det er borte i mårå...
stomperud Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #2 Skrevet 9. januar 2007 hmmm... ingen som kan hjelpe meg...? :S
paulinen Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 høres ut som bekkenløsning. Snakk med legen.
Jente19*31.01.07* Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 I det siste har jeg hatt mye vondt øverts i lårene.. i fotfeste om jeg kan kalle det det!! jeg har det hele tiden jeg da, vondt å gå, røre meg generelt.. JEg trur dette er bekkenløsning jeg da, men er ikke helt sikker.. er i uke 36 så det er ikke rart hvis det var bekkenløsning.. har også hatt isjias tidligere, men jeg hvet ikke hva du har.. Kanskej det er bekkenlæsning til deg og?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 Jeg har tydelig vondt i lysken. Er helt på slutten av sv.skapet og har merket det spesielt denne siste mnd. Er nesten som støt til tider. Tror det har sammenheng med hvordan bebi ligger... Har også prøvd å tøye fremsiden av lår/lysk veldig forsiktig og syns det kan hjelpe i de verste periodene, så det kan jo være noen stive muskler også som er med å forårsake det.
blid og fornøyd! Skrevet 9. januar 2007 #6 Skrevet 9. januar 2007 har kjent det akkurat sånn tidligere, men det har gått over av seg selv. De dagene det har vært verst har det vært kaldt ute og ganske glatt, så jeg mistenker at det er muskler rett og slett som gjør vondt. Vi går sannsynligvs og anstrenger musklene i dette området mer enn normalt i frykt for å skli (ikke noe særlig det med en liten i magen), og anstrengte muskler i kaldt vær blir nok litt såre og vonde...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå