tre+en=4?? Skrevet 10. januar 2007 #26 Skrevet 10. januar 2007 hei Turbotrollet og Beredt... jeg er ny her inne, er ikke mange dagene siden förste gang jeg logga inn... Jeg vet ikke hvor lenge dere har prövd- og jeg forstár sá inderlig leit og trist det er á teste neg. gang pá gang... Jeg er pröver jeg og- ikke holdt pá sá lenge, men man vet jo aldri. De "nye" er nok like glad for á bli gravide som andre som kanskje har prövd lenger... Trur ikke det er noen som legger innlegg bare for á vekke oppmersomhet vel...? Jeg háper dere begge blir gravide neste máned... og da blir det vel oktober barn...? stá pá og ikke mist mote jenter! dere kjenner meg kansje ikke, men jeg er inne hver dag, opptil flere ganger ...
tre+en=4?? Skrevet 10. januar 2007 #28 Skrevet 10. januar 2007 hei Suss@- det var leit at du testet neg... Háper neste máned er DIN máned!
Suss@ med 3 gutter Skrevet 10. januar 2007 #29 Skrevet 10. januar 2007 ja men det er noe tust her, så er ikke helt sikker på att det det skal gå så enkelt som det.. tror vi må ha litt doktor hjelp:)
tre+en=4?? Skrevet 10. januar 2007 #30 Skrevet 10. januar 2007 Hvor lenge har du prövd...? hvor gammel er du...? greit á bli litt kjent ogsá... jeg er fra Oslo, men bor i Spania. er 29 ár.
Suss@ med 3 gutter Skrevet 10. januar 2007 #31 Skrevet 10. januar 2007 jeg er 24, fra kristiansand.. slutta på p-pilla i mars/april i fjord.. men jeg har 3 sa pog en ma bak meg.. så når jeg først blir gravid sitter de ikke.. hvor lenge har du prøvd??
Suss@ med 3 gutter Skrevet 10. januar 2007 #32 Skrevet 10. januar 2007 så deilig og bo i spania da forresten?? hvor i spania da?,og har du bodd der lenge?
Miraculix Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #33 Skrevet 10. januar 2007 Hei Suss@! Hvordan er det med deg?
Suss@ med 3 gutter Skrevet 10. januar 2007 #34 Skrevet 10. januar 2007 heia, jeg lider nok av ett innbilt svangerskap..hehe jeg testet jo neg med qr, men har alle symtomer ennå..så jeg vet ikke, skal te legen på man så da får vi sjå.. ser den teite tanta di er på besøk, å er det for no tull???
tre+en=4?? Skrevet 10. januar 2007 #35 Skrevet 10. januar 2007 Regner med at du har snakket med legen- sá det er bare dumt á spörre om det... Men hvis de ikke sitter sá trenger du kanskje litt "hjelp" da... vanskelig á si. Jeg har nok ikke prövd lenge- förste máneden faktsisk... sá jeg vet ikke om jeg tör á si noe om jeg blir gravid, er noen som ikke synes noe om det :-) 5 ár siden jeg bor i Spania- og ja. det er ganske deilig! vi har knallvär ná - men sá er jo väret helt sykt og da! er jo ikke snö i Norge har jeg lest!
Suss@ med 3 gutter Skrevet 10. januar 2007 #36 Skrevet 10. januar 2007 jeg må stikke nå, men skal du inn og herje litt i kveld eller??
Miraculix Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #37 Skrevet 10. januar 2007 Nei, gud vet. Og ikke bare kom ho - ho kom med sinne, smerte og faenskap som ho aldri hadde vært hos meg før - så humøret er rett og slett bedritent (he he - ikke moro å være i samme hus som meg om dagen, nei) Reagerte med å hoppe på dataen og bestille en haug av tester - noe jeg angrer litt på nå.. He he, lovte jo egentlig min kjære å kutte ut de testene men.. :-) Får ta de i smug, og være kjempe forførende når det klaffer. Han vil jo ha barn! Bare ikke el-test-sex. Ha ha, han er så spesiell as, men forstår jo hva han mener. Det ER usexy med el-tester!!!
Miraculix Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #38 Skrevet 10. januar 2007 Ikke umulig - hehe - u know me- Vil ikke - men klarer lissom ikke slippe taket helt. He he. SNAKKAS ))))
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #39 Skrevet 10. januar 2007 Men spaniacalling da... Klart du skal få lov å rope ut her på bim dersom du blir gravid!!! Ingen som skal nekte deg det vettu Den andre tråden var vel bare et lite "der-og-da-utbrudd"...
Miraculix Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #40 Skrevet 10. januar 2007 Åååå, det hadde vært digg assa... :-) Her er det bare regn, regn og regn. Æsj, trist:-( Uff, du om du blir gravid så skrik det ut du!!!!! Det hadde iallefall jeg gjort!! Noenganger så er man bare sinnsykt lei - så en klarer lissom ikke glede seg 100% over andre - men det er jo kun fordi jeg ønsker det så sinnsykt sterkt selv! Litt småego, jeg? He he. Litt kanskje :-)
Miraculix Skrevet 10. januar 2007 Forfatter #41 Skrevet 10. januar 2007 Der-og-da-utbrudd ja! Der satt du fiint ord på det :-)
♥lurelure♥ Skrevet 10. januar 2007 #42 Skrevet 10. januar 2007 Vi lider alle av "menneskets natur", av og til er det greit å få sagt hva en føler. Det er jo tross alt hormoner med i bildet her - hehehehe.
tre+en=4?? Skrevet 10. januar 2007 #43 Skrevet 10. januar 2007 jeg forstár det sá godt! :-)) kan jo hende jeg blir en av veteranene her jeg og og blir drit lei hver gang noen "nye" blir gravid...?? Men vi fár pröve á glede oss over alle da vettu, synes dette forumet er sá koselig! beredt, junesus, turbotrollet- hvor gamle er dere...? sá blir vi litt bedre kjent...
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #44 Skrevet 10. januar 2007 Jeg er 30...er vel en av de "gamle røyene" her inne Haha... Syns det er så utrolig mange unge her inne...
Gjest Skrevet 10. januar 2007 #46 Skrevet 10. januar 2007 Jeg er enig med alle jeg!! HAHAHA!!! Skjønner godt at de som blir gravide vil rope det ut, men jeg er såpass ego at jeg ikke gidder og si grattis til alle jeg ikke "kjenner"!! Men hva skjedde suss@, har du testet negativt igjen????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå