Gå til innhold

Lurt å sende bilder fra UL?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg måtte velge mellom barnet og barnefar, og valgte barnet. Han vil ikke ha noe med verken barnet eller meg å gjøre lenger. Er det lurt å sende ham et brev og bilder fra UL? Vil jo gjerne at han skal skifte mening, men tviler jo på han vil det. Sendte mld i går om at det var en liten jente som sugde på totten, men da fikk jeg "La meg være!" tilbake. Kanskje han fikk et stikk i hjerte av dårlig samvittighet?!

Fortsetter under...

Jeg vurderte å sende bilder til barnefaren, men slo det fra meg. Nå er jeg 23+1 på vei, og nå er det han som maser på meg. Jeg vet nemlig ikke helt hvor jeg ønsker å ha han hen. Jeg tror jeg hadde latt han være i fred litt til, også venta å se. det er kjempesårt det vet jeg, men jeg tror at det vil lønne seg i det lange løp. Jeg er ganske overbevist om at kommende pappaer også føler noe for babyen, selv om de ikke er så flinke til å vise det bestandig.

Lykke til :-)

Eg vurderte d ågså..

Men eg kom fram tell at han hadde sagt klart i fra at han ikkje ville ha nåkka me graviditetn å gjøre..men eg fekk et kort åg julegave av foreldran hannes, åg dem ville gjerne ha ULbilde, så dem blir å få kopi av dem:)

Åg han bor i lag me foreldran sine, så eg lure litt på kordan han blir å reagere:p

Men han kan jo ikkje bli sur på meg, førr d va jo faktisk hannes mor som tok kontakt me meg, åg ho åg faren hannes ska få ha kontakt me barnebarnet sitt når dem vil d.

D blir eg ikkje å nekte dem, syns bare at d e koseli:)

Jeg sendte bilde fra UL med mobilen min til venner og familie. Spurde faren om han ønsket et han også, men han ville ikke, påsto det ikke ville si ham noe. Så jeg sendte ikke. Lot ham rett og slett velge selv. Han har i alle fall fått muligheten, både til å være med på UL, og å få se bilde.

Annonse

Jeg ville sendt ham bildene.

Om han ikke vil se dem, så får han bare kaste dem.

Da jeg ville vise barnefaren bildene fra UL, så han knapt på dem, og sa:"Jeg har sett sånne bilder før.."

Jeg som var stolt og ville vise ham bilder av VÅRT barn, så dreper han gleden ved å si at disse bildene var som UL- bilder av et hvilket som helst annet barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...