mammatil2flotte Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Jeg har permisjon i midten av mai.Tenkte å ta ut ferie 4 uker i juli. Har forstått det slik at da fortsetter permisjonen etter ferien. men har jeg rett til permisjonpenger desse 4 siste uken okså, eller blir det uten permisjonspenger?? dårlig forklart, men håper noen skjønner! Var laaang ventetid på nav....
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Dette lurer jeg også på... *Dytter*
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 du får ikke svangerskapspenger i ferien din, du kan ta ett stopp i permisjonen når du mottar f.eks feriepengene dine. slik har jeg forstått det, selv skal jeg på trygdekontoret i morgen, har bestilt time, og da skal jeg sette opp permisjonen min, pluss at "far" skal ha 6 uker, det er nye regler i år.. jeg går ut i permisjon i påskeuka, har termin 7.mai. tenkte å høre om "far" kunne ta sine 6 uker når jeg mottar feriepengene mine i begynnelsen av juni? noen som vet?
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 Lurer veldig på dette jeg også. Håper Anonym kan gi oss litt oppdattert info. når hun har vært hos NAV. :-)
doble Skrevet 9. januar 2007 #6 Skrevet 9. januar 2007 Sist tok jeg ferie etter at permisjonen var ferdig jeg.. Sparte da feriepengene til jeg skulle ta ferie.
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #7 Skrevet 9. januar 2007 Du får bare permisjonspenger for de ukene du har permisjon. Når du har ferie skal det dekkes av feriepengene du har fått/får. Pappaen kan ta ut sin fedrekvote når du har ferie hvis dere vil bruke tiden sammen. Skal han ha flere uker må du ut i arbeid eller studere. Disse ukene kan man ta samlet eller oppdelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå