Monica *rosa og blå* Skrevet 9. januar 2007 #1 Del Skrevet 9. januar 2007 skrev jeg ett kjempelangt innlegg om hva som var foregått her hos oss... altså enda ett oppdaterings innlegg.... men så trykte jeg lagre så forsvant hele DiB, alt var borte her, bare reklamen å se på sidene.... arrg... hehe, men jeg kan jo prøve og skrive en liten oppsummering da Vi har hatt en fin jul, alle var friske, men synes det var litt trist at de dagene jeg hadde fri gikk med til kjøring og selskap hos famile her og der.. fikk aldri en Natalie dag... men men, vi har jo snart helg igjen, så vi kan jo ta det igjen da! Ellers så endte det bra med jobb (var litt urolig for både meg og tore sin arb.situasjon) tore har fått fast 50% og vikariat for de resterende 50 frem til sommeren + at han gikk opp flere lønnstrinn! Jeg har fått mye mer ansvar på jobb, er litt redd siden jeg er helt blank på feltet. Men skal melde meg på regnskapsskolen på nki og ta ett ekstrakurs med lønn (hvis det er mulig enda da) Natalie kom inn til barnelegen før jul, og han hørte på henne og sa vi skulle komme tilbake etter tre dager (hadde fått en ny dose med efedrin av fastlegen ett par dager i forveien) neste gang vi var der var hun helt frisk i lunger og ører (hadde visst mye veske i øret første gangen) så medisinen som ikke hadde funket på 5 mnd skulle jo fungere når vi endelig kom igjennom!! Typisk! Men enda mer typisk er det nå når hun er blitt ti ganger verre igjen, men det virker mer som en forkjølelse nå, så jeg avventer og ser om den går over av seg selv.... sååå har vi kjøpt oss ny bil!!! Audi A6 1.9 TDI .. ahhhh det skal bli godt med god plass!! Så er den ferdig styla, så da slipper jeg det maset også!! Så sparer vi en times kjøring/venting nå som vi får to biler (jobber på hver vår kant av byen, ja vet, den er ikke så stor..hehe men det blir godt likevel) Er litt lite DiB tid for tiden, har mye og gjøre på jobb også så jeg får ikke sneket meg inn her... sniker meg inn i lunsjen for å lese da, men rekker ikke å skrive noe.. Men håper det blir fart i klubben igjen snart, er lite action her for tiden! Men det er vel mye arbeid, og enda mer arbeid med barna regner jeg med! natalie krever sitt her hvertfall!! Men hun har endelig begynt å prate litt til nå! Så nå kommer det noen nye ord i ny og ne.. det er koselig da! Men dette ble langt jah... så nå tror jeg jeg skal si go kveld!! jeg må prøve å finne ut hvem min hemmelige venn er også da!! MEEEN hehe.. dere får ha en fin januar, krysser fingrene for at det blir litt snø.. hadde vært koselig det.. men det trenger ikke å ligge på veiene da! hehe klem fra monica og natalie Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7713748-april-i-g%C3%A5r/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 9. januar 2007 #2 Del Skrevet 9. januar 2007 Hei! Koslig å høre fra dere!! Ja, hva var det som skjedde i går da???!! UTrolig irriterende!! -Men kanskje likegreit, så fikk jeg gjort noe fornuftig istedet.. hihi.. Grattis med ny bil!! Sant det er herlig!! Vi fikk oss jo en ekstra bil her i høst/vinter..og det er jo bare helt fantastisk å kunne komme og gå når en vil!! -Jeg jobber jo ikke engang.. Men greit å kjøre til butikken når uværet herjer som værst (som i dag..) Vet du, her er det faktisk ikke så ille mtp at snuppa er krevende.. Joda, hun har sine dager og ideer..men hun er kjemperolig. Alle som treffer henne blir litt satt ut av at hun er så rolig. Men samtidig helt med og aktiv.. Kan sammenligne med to kusiner hun har som er 6 mnd eldre og de er jo helt propell sammenlignet med snuppa vår.. hehe.. (Dagens skryt..hehe) Ang snø, så tror jeg vi slipper unna den i år.. Nesten så jeg vil sette noen kroner på at i fjor vinter (altså når våre gull var 8-9 mnd) blir siste gangen vi så snø her. Iallefall hvis det fortsetter som det har vært til nå... Har hatt frost på dammene en dag, og da varte det i 2-3 timer... Jaja..dere må kose dere i den travle hverdag dere og!! Og så håper vi at vi klarer å blåse liv i klubben igjen snart! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7713748-april-i-g%C3%A5r/#findComment-7716578 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå