Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Skal begynne på babysvømming nå. Men må si jeg ikke er så veldig fornøyd med min krop akkurat nå. Har lett og lett etter noe og ha på meg men finner INGEN ting. Allt ser rart ut, er for stort eller for smått. Har tilogmed prøvd badedrakt.. men nei!!!! Hva gjør jeg nå? Ble skikkelig deppa!! Noen med noe forslag? Pappan skal også være med, så visst jeg ikke finner noe nå, tror dere jeg kan sitte og se på på kanten? Hadde gledet meg sånn til dette men nå bare gruer jeg meg!!
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 jeg var på babysvøm igår, og føler akkurat som du ! Vet du hva ? INGEN ser på kroppen din, iallefall så ingen på min, og dessuten så har alle der født faktisk....ikke akkurat en gjeng med sportsidrettsutøvere som dukker opp som regel, så prøv å tenk på at det faktum at du koser deg med barnet ditt i bassenger er verdt det, fremfor at du skal gå rundt å tenke på kroppen din ! Under vann ser man ikke noe, alle er SÅ opptatte av sine små, at de får ikke med seg dette. Hadde du derimot hatt en eksepsjonelt pen kropp, hadde nok kanskje noen tenkt: oi har hun født ? Så ikke tenkt på det du prøv å snakk med deg selv, og gå på svømmen
Stratos med 3 barn Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 Ta det med ro! Jeg skal på babysvømming i morgen for første gang jeg å og føler det samme som det. Vet jeg ser ille ut også, men det er det sikkert fler som gjør. Lar ikke det ta fra meg gleden ved å kunne finne på noe med guttungen altså!
Mamman til Eline & Fredrik Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 Ta et håndkle rundt deg, og føler du ikke for å gå utti er det fullt mulig! Men lover deg: Du kommer til å få lyst:) Lillegull kommer til å kose seg! Og som de andre sier: Du er ikke eneste som nettopp har født!!! Kos deg masse og prøv å ikke bry deg om de andre:)
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #6 Skrevet 9. januar 2007 jeg bader i bikinitruse og en svart singlett som skjuler magen min, og føler meg komfertabel med det. men det er ingen som kan se deg under vann, og alle er så opptatt med sitt, så det er ikke noe problem =) og på mitt kurs, så ser faktisk instruktøren "værre" ut enn alle oss som har født....
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #7 Skrevet 9. januar 2007 ÅÅÅÅÅ... Tusen takk for mange trøstende og bra svar. Nå gleder jeg meg litt igjen. Tror kanskje jeg går for badebokser og singlett. Er jo sant, er sikkert ikke bare jeg som gruer meg litt. Vi er jo alle i samme båt. Nesten ihverfall. Hi
Tiddelidu Skrevet 9. januar 2007 #8 Skrevet 9. januar 2007 Jeg lover deg: alle har mer enn nok med seg selv og babyene når man er på babysvømming! Alle har født, og dessuten så bærer du jo babyen foran på magen ned og opp av vannet. Ta et håndkle rundt deg etter du har vært i dusjen, det går så bra så!
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #9 Skrevet 9. januar 2007 det er ingen som er interresert i kroppen din...beklager!
Lindis :-) Skrevet 9. januar 2007 #10 Skrevet 9. januar 2007 Ingen som kommer til å legge merke til kroppen din! Går på babysvømming jeg også, og er heller ikke fornøyd med kroppen, men tenker ikke på det når jeg er der. Er der for snuppa sin skyld, og ikke for å "vise meg frem i bikini".. Det kan jeg gjøre til sommeren! heeh! Men hvis du vil er det fullt lovlig å sitte på kanten! Kos deg på svømming med barnet ditt! Det er kjempemorro!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå