Gå til innhold

JIPPI :)

Marit 75

Anbefalte innlegg

Da kan jeg melde meg inn her for alvor :)

Hcg hadde steget fra 51 på fredag til 188 i går. Er overlykkelig :) Håper alt går bra på UL på fredag.

Har vært en lang dag for å vente på svar fra gynokologen - har vært helt skjelven hele dagen... Det var godt å få komme til så raskt så jeg slapp å plages mer. Nå er håpet å få se ett bankende hjerte :)

Fortsetter under...

kjempe morsomt Heidi!! Nå er det jo bare å se fremover :D

Idag er det min tur til å være nervøs......

tror jeg skal ta en tidligere UL for å sjekke forholda altså....orker ikke vente nesten 3 uker til tror jeg...har bare spotta litt da...men skjer masse i magen føler jeg altså....hm hva hadde du gjort a?

klem

Hallo!

ja vi går litt om hverandre her ser jeg...er bare 5+3 idag da , så vet ikke om det er litt tidlig med UL. Skal se om jeg får tatt en på fredag på Volvat kanskje. Får høre med legen min....han vil helst sykemelde meg , har så mye stress på jobben. Det er bare det at da er det jo ingen som får lønn...den skal være inne nå snart...så har ikke tid...

Vet du hvor langt på vei du er eller?

Denne gangen mååå det være vår tur ja!! Orker ikke vente lenger nå nei...

Etter mine beregninger er jeg mellom 5-6 uker på vei, men kan være at jeg har regnet feil siden testen slo så sent ut og lav hcg på fredag.

Stresser masse på jobben jeg også - mye overtid både på kveldene og helger. Men i dag gikk jeg hjem tidlig for å feire kvelden med min kjære og måtte innom her å dele nyheten. Jobber selv med lønn og regnskap og det er ikke rolige tider nei...

Annonse

det står hvertfall det på Bim her...må sjekke opp om jeg kan få litt tidligere...har avtale om å ringe Porsgrunn på mandag....da er jeg jo 6+2 så kanskje jeg kan få sneket meg inn litt før...men det er jo mer sikkert i uke 8 da...hører de sier at faren for sa da bare er 3-4 %..men man skal vel ikke høre på alt her inne heller kanskje....

Annonse

Alle vet at vi er igang med prøverør, men har ikke sagt at vi skulle ha fryseforsøk nå i januar. Har sagt til alle at jeg må få frå meg all jobbingen nå i januar og så må vi se det an...

Jeg har lyst å fortelle det til alle, men samboeren min vil vi skal vente til etter vi har sett hjerte banke. Er redd det skal bli slik som sist da vi fikk se en livløs spire på UL. Da var det godt at kun de nærmeste viste om det slik at jeg kunne komme over det verste før jeg fortalte det til folk. Det var en tøff tid :(

Tror ikke jeg klarer å holde på hemmeligheten til over tre mnd som mange bruker... Er helt sprekkferdig til å fortelle det allerede...

ja skjønner den tankegangen....syns det er vanskelig å holde tett til de som ikke vet ennå, men har bestemt oss for å ikke si det til noen flere før det har gått 12 uker...hvis ikke det kommer til å syns noe sinnsykt da....er redd for UL vi også, så det er nok best å vente med å si noe tror jeg....er såå kjipt hvis man må gi ny beskjed til alle liksom....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...