uuups:) Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Babyen m in er 12 dager i dag og jeg fullammer ham. Han var under 2500g ved fødsel og jeg har dermed ammet ham minst hver 3 time. Som oftest oftere om dagen. Jeg veide ham da han var 6 dager gammel og da var vekten økt 290g siden fødsel. Det jeg lurer på er om jeg har nok melk? Han har fin vektoppgang og mange nok våte bleier, men jeg har aldri opplevd melkespreng, og brystene føles ikke fulle! Er det andre som har det på denne måten?
1dag igjen, og da kom hun ;) Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Jepp, slik har jeg det... Aldri hatt spreng, snuppa er 11uker og er en stoooooooooor jente. Vi har hatt mange økedøgn så tror hun drikker alt jeg har før det blir sprengt ja Men det går så fint så, har ikke behov for å pumpe ut noe ekstra enda i alle fall. Det viktigste er våte bleier og vektoppgang + at babyen virker fornøyd og da.
Hoppetussa Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 Ja, har aldri kjent spreng! Hun veide 3090 gram ved fødsel og godt over 8 kg da hun var 4,5 mnd, så jeg har allikevel hatt nok melk(begynte så smått med grøt da hun var 4 mnd riktignok, maks en halv porsjon daglig)! Må bare fortelle om min mor - ganske trist historie egentlig - vi er vokst opp på flaske alle barna hennes, hun syntes det var enklest fordi hun var redd hun ikke hadde nok melk til oss! Hun har nå mye rart for seg den mamman min noen ganger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå