prøver3 Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 i de siste pp`ene har jeg hatt syklusser fra 30-35 dager... trodde egenlit jeg hadde el på dag 19,men ff viser jo ikke`no... http://www.fertilityfriend.com/home/14aba0
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 kan kanskje se ut som om du hadde den på 17 eller 18... eller så synker tempen nå, fordi du får en el?
Dizzie_mortil3 Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 Du har ikke hatt EL ennå. Den kan komme når som helst, og den beste måten å forutsi det på er å følge med på slimet som skal bli blankt og seigt og ligne på eggehvite. Da vet du at du har høyt østrogennivå i kroppen, noe som ofte etterfølges av eggløsning. Når du ser at temperaturen har steget, er EL over.
kirsty*2barnsmamma Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 Jeg tror heller ikke at du har hatt el...Har du fått el slim enda?
prøver3 Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2007 oi da... dette blir ikke lett da... pleier ALDRI å ha el slim jeg... ikke noe jeg legger merke til iallefall
kirsty*2barnsmamma Skrevet 9. januar 2007 #6 Skrevet 9. januar 2007 Laikke merke til det selv...måtte lete...kansje du skulle ta el tester da sammen med å tempe, bare for å se om der skjer noe snart? Men det er og mulig å ikke ha elinnimellom uten at det er noe som er galt... Håper el kommer snart da, frustrerende å gå slik å vente! Klem!
prøver3 Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. januar 2007 har gitt opp dette med el tester jeg.. fikk pos i 6dager,da gidde jeg opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå