Gå til innhold

Ville bare takke dere alle snille søte gravide =)


woo-woo

Anbefalte innlegg

Vil bare takke for all støtten!! Vet jeg ikke bør bry meg om "den anonyme", men er litt følsom som sikkert mange andre gravide :)

 

Tusen tusen takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det skjønner jeg. Gråter for ikke no' om dagen, jeg. Har forresten sendt mail til moderator og gitt beskjed om de umodne meldingene fra "Anonym". Håper ikke du lar en tåpelig tenåring jage deg ut fra en hyggelig plass som BIM :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte få tenke meg om litt. Først ville jeg ikke være her mer. Så tikket det inn en melding fra en venninne som også er på BIM , som sa at jeg måtte gå inn å lese på alle de fine innleggene.

 

Så kommer nok til å henge her inne likevell :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Har nett lest innlegget ditt, og ville bare gi deg litt støtte;) Drit i alle som hakker på deg fordi du velger å bli gravid når du "bare" er 21. Ble gravid jeg også når jeg var 21 og fikk mange stygge blikk og kommentarer... Fra folk jeg kjente og ikke kjente... I begynnelsen ble jeg skikkelig lei meg, men etter hvert bestemte jeg meg for å drite i de! Og det håper jeg du og klarer...!

 

Masse lykke til med svangerskapet og babyen din;).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Lykke til videre i svangerskapet, om du blir gravid som 21 åring har ingen andre noe de skulle sagt. Du er myndig og kan bestemme over eget liv.

 

Håper du får noen koselige timer her inne sammen med oss. Jeg har sendt en melding til adm.

 

Håper at vi her etter kan la være å svare disse og heller melde i fra om innlegg som ikke passer seg, slik at de blir slettet, så blir det en slutt på dette.

 

Lykke til videre i svangerskapet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei fra meg også!

Du skal slett ikke bry deg om hva andre sier. Alle som betyr noe kommer til å støtte deg når babyen kommer. Tror egentlig de fleste gjør det nå også.... dette vet jeg, for det har jeg erfart. Var 19 da jeg fikk min første. Det er maaange år siden nå, og jeg har ikke angret på valget om å beholde barnet Jeg har verdens flotteste tenåring i hus!

Et barn stopper ikke livet, men gjør livet verdt å leve. Kanskje man blir sliten innimellom og ting krever mer planlegging, men det er IKKE å slutte å leve. Har MYE erfaring på dette området. Du har min fulle støtte! Ditt valg har andre ingenting med! Det er da ikke du som er uansvarlig.....

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle bare mangle! Kjente meg så godt igjen i din situasjon at jeg ble skikkelig sinna. Det går ikke ann å behandle folk sånn! Hold deg her, du. Vi skal passe på deg, vi:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har min fulle støtte. stor klem fra mamma på 20 år og Robin på 1 år og lille spira i magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke bry deg om hva andre sier til deg! Er ikke andres sin sak om du blir gravid når du er 21 eller 30 år. Er selv gravid i uke 12, og er yngre enn deg. Klart, folk tenker sitt om saken, men hva angår det dem egentlig? Barnet du får vil ikke være annet enn glede.

 

Lykke til videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg ikke lest innlegget ditt, men jeg har fått med meg hovedpoenget tror jeg...Bare ikke hør på anonym, en barnslig liten **** som skulle holdt seg til kranglesiden hvis hun absolutt skal henge her inne på BIM...

Ville bare gi deg all støtte, selv er jeg 24, men sambo er 19 og vi skal ha vår første i juli og gleder oss veldig...og vi har heldigvis bare fått positive tilbakemeldinger så langt...Jeg kjenner flere unge som er kjempeflinke foreldre, og vil bare si at d er hvertfall ikke bare alderen d kommer an på, om man blir en god mor eller far!! Så ville bare ønske deg lykke til videre i graviditeten, kos deg masse fremover!!

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt og høre at du fortsatt vil være her inne:)

Jeg ble såååååå forbanna av alt det den anonyme dritten klarte og få skrivi til deg i går at jeg er nesten kvalm enda!!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...