Gå til innhold

I dag har vi vært på ultralyd =) =) =)

Anbefalte innlegg

Er jo så morsomt å se den lille inni der sprelle og vende på seg =)

Alt var bra ;o) Og er nå 18 uker og 3 dager på vei =)

Fikk også vite kjønnet, og vi venter en gutt =) Morsomt med en av hver (sambo har også en jenta fra ett tidligere forhold)

Fortsetter under...

Å så morsomt å høre!!!

Har ikke UL før om TO uker... da er jeg i 20. uke, og jeg syns det er aaaaaaaaaaalt for lenge å vente.

Vi har også jente fra før og jeg er veldig spent på om magefølelsen min på at det er en gutt inni her stemmer...

Så langt ut i svangerskapet du skal ha ul da... Men det går nok fort skal du se ;o)

Jeg syntes disse først 4.5 mnd har gått kjempe fort, men har kanskje noe med at jeg har ei på litt over 2 år å holde styr på også *hihi*

Jeg hadde også magefølelse på at det ble gutt, men var veldig usikker for det =P

Annonse

det er langt ventetid på UL her i Tromsø, for det er visstnok rekordmange gravide.

Ja tida som gravid går jo som et svosj når man har andre unger å tenke på! (har ei på 16mnd)

Derfor gleder jeg meg ekstra mye til UL for å få kjent litt på at jeg faktisk har et lite vidunder der inne også... Har liksom ikke hatt like god tid til å kjenne på den følelsen denne gangen. "Storesøster" tar liksom så mye av tida!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...