Gå til innhold

SA i går, stigning på hcg i dag.... EXU? Kan dere som har litt peiling på hcg-kurve se hit litt?

Anbefalte innlegg

Nå føler jeg at jeg stjeer litt vel mye spalteplass her, men jeg får så lite svar fra klinikken.

Har dere tid til å se på disse hcg-tallene er dere snille?

dag 15 : 187

dag 18: 832 ( sykepleier ringer og sier tallene er kjempefine, SA like etterpå)

dag 19: 950

Sykepleieren sa dette var underlig. Det var ingen tvil om SA, men hun trodde først jeg hadde fått satt inn to egg og kun det ene aborterte. Det stemmer jo ikke.

Jeg ble litt bekymret for at jeg er gravid i eggstokken nå, men hun trodde ikke det siden jeg blødde så mye.

Hun sa også at jeg ikke trengte ul og utskrapning... men er det ikke da litt merkelig at hcgen stiger dagen etter sa? Rester må jo ligge igjen der da?

Hun kunne som sagt ikke si noe. Hun synes det hele var merkelig.

Hva bør jeg gjøre? Regner med at det ikke er så bra hvis deler av morkaken ligger igjen.

klem

Fortsetter under...

Hei ,

jeg snakket med klinikken idag ang hcg, har nemlig spotta idag. De sa jeg måtte ta hcg med 3 dagers mellomrom for å kunne registrere om den går opp eller ned. tror det er for tidlig etter bare en dag.

klem

Hei MaliMali.

Vil starte med å si at jeg synes veldig synd på deg.

Jeg opplevde noe lignende deg i nov./ des. Jeg vil nødig skremme deg, men jeg synes du burde ringe lege for å få en ul. Jeg hadde også store blødninger og hcg stigning, det var exu. Legen kunne se det lå noe mellom venstre eggleder og begynnelsen av livmora. Heldigvis tømte det seg selv, men min hcg verdi sank raskt da.

Jeg startet på progynova i går og er klar for fryseforsøk nå (så du spurte om hvor raskt du kunne sette i gang med fryseforsøk).

Ønsker deg lykke til.

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...