Gå til innhold

Vil deres babyer ligge på magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenny synes det var godt å ligge på¨magen da hun var nyfødt, men nå som hun er 7 uker vil hun absolutt ikke ligge på magen. Begynner å gråte etter et par min toppen. Håper hun får trent nakken og sånn likevel, hun er nemlig veldig glad i å sitte og stå, vil ikke ligge som en lite baby nei, her skal det følges med ja:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håkon hater å ligge på magen. Blir illsint etter få minutter. Men vi trener litt hver dag. Håper det går seg til etter hvert som leker blir mer interessante... Håkon digger også ståing forresten. Han kan faktisk dra seg opp i stående etter armene... må følge med som hauken for han eier jo ikke balanse!

Skrevet

Jeg legger gutten min på magen hver gang jeg skifter på ham. Da kan han ligge lenge og kikke rundt. Utenom stellene er han ikke så glad i å ligge på magen.

Skrevet

Akkurat sånn var gutten vår også og jeg gadd ikke å bry meg så mye med å få han til å gjøre det heller, for jeg tenkte at det kom sikkert etterhvert. Nå er han 6 mnd og i ca halvannen måneds tid har han elsket å ligge på magen, så her har det gått av seg selv. Ikke flatt bakhode eller noe :)

Skrevet

jepp, alltid kosa seg på magen. Holdt hodet tidlig oppe. (eneste gutten har vært tidlig med..hehe) Ikke alltid like lenge om gangen, men det er jo ikke så nøye. Heller mange små.

Legg deg sammen med henne da vel. Ha noe lekegreier forran hun kan se på? Kanskje mens dere leker sammen vil hun holde en 5 min. Og løfter da gjerne hodet for å titte på deg:) Og det holder jo pr. gang det. Ellers så la henne ligge 2 min da:)

Skrevet

Mira på snart 4 uker er ikke så veldig glad i å ligge på magen. Prøver å få til litt "trim" hver dag, men hvis hun ikke er i et spesielt godt humør eller trøtt, så blir det sinna-skring etter en kort stund :-) Vil helst ligge i armkroken og kose!

Skrevet

Snuppa her vil heller ikke ligge på magen og har heller aldri likt. Men er glad i å sitte på fanget og titte seg rundt da :)

Skrevet

Min syntes også det var helt pyton å være på magen helt til for noen dager siden. (jeg har "tvingt" ha litt likevel) De siste dagene har det vært helt fint så lenge jeg lå på magen og snakka til ham:)

Skrevet

For de med babyer som haaaaaater å ligge på magen; lån skumgummi-kile på hs !!! Det er et fantastisk, genialt og enkelt hjelpemiddel:) hjelper de å komme litt opp..

Skrevet

Dette liker ikke gutten min heller. Magene er pyton, for da må han slite litt ekstra for å se verden som er sååå spennende. Bruker legge et sammenrullet håndkle eller teppe under brystkassen hans, da går det bedre:)

Skrevet

Min gutt likte det ikke, så vi var ikke så flinke til å legge han på magen. Men prøvde en gang per dag likevel. Så plutselig, ved ca 3 mnd ble det moro, og da gikk det kjempefort framover! Litt lettere og mere motiverende å trene når lillegutt koser seg.

Skrevet

odin rett og slett hater det .. ;)

Men denne uka har vi gjort det kort,men ofte og nå synes han det er mer morro..;) legger han mot meg på stue bordet.. da kan han se meg forran seg og det er helt tydelig mer morro:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...