jeje nr2 har kommet:) Skrevet 9. januar 2007 #1 Del Skrevet 9. januar 2007 Noen som vet når det er fullmåne i feb?? Spennende å se om den har virkning på noen av oss=) ..... eller er det bare er tilfeldigheter??... jaja... spennende uansett:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wirre;o) Skrevet 9. januar 2007 #2 Del Skrevet 9. januar 2007 første fullmåne i februar er den 2. Jeg har termin 3., og håper på sterk innvirkning:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wirre;o) Skrevet 9. januar 2007 #3 Del Skrevet 9. januar 2007 sjekk her forresten: http://kalender-365.de/mankalender.php Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@nnis82* Isabell er født :) * Skrevet 9. januar 2007 #4 Del Skrevet 9. januar 2007 Sjekekt i går faktisk og det er som hun over sier fullmåne 02. februar, og det er da jeg har termin Kunne veldig veldig gjerne tenke meg å føde i slutten av neste uke jeg da, men time will show:) Nymåne 19 januar, skulle ønske det hadde noe å si også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ett til! Skrevet 9. januar 2007 #5 Del Skrevet 9. januar 2007 oi,det er jo 2.feb jeg har termin!!jeg hadde håpet å få litt før da, det er i mine beregninger at jeg kommer til å få i slutten av januar,men vi får se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå