Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal dere noe koslig i kveld?

Jeg sitter i kosebuksa å drikkert te i sofaen med lap topen på fanget :D

I kveld er det tv kveld, ådet ser jeg frem til! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sitti å lest i en bok en stund, men nå begynner jeg på middagen. Fikk klarsignal om at min kjære var på vei hjem nå, æsj, tar så lang tid før han kommer.... :-) Bruker 1,5t en vei til jobb....!

Skrevet

Hallo!!!

I kveld skal jeg drive med litt slektsgranskning, driver med det litt på si.. Har hatt en pause fra det i ca 1/2 år nå, så det er godt å komme igang igjen... Har BIM-siden oppe for å holde meg oppdatert da... ;) Ellers så er det jo TV-kveld i dag da, med Grey's og Kongen av Queens....

Til alle dere flotte damer: Ha en riktig fortreffelig flott kveld og plei kjærligheten og livet!!!!

(Er fryktelig positiv i dag merker jeg...... Selv om jeg har følt meg "tung" og oppblåst i magen. Hmmmmm....er det et symptom??)

*Tirsdagsklem*

Skrevet

Fått skole bøkene mine i dag... Så bør vel begynne å lese i de... Så seinere i dag blir det tv :)

Skrevet

Hei!

Skal på spinning for å få ut litt frustrasjon..

Vil bli gravid nå!!

Er så redd for at noe er galt med oss....

Men det blir vel barn på oss også med tiden :)

Skrevet

Kosebukse her og!

Har sprøde kyllingvinger i ovnen, klar for TV-kveld!

Samboeren jobber til 24 inatt, så jeg og de 2 hundene mine har slengt oss på soffaen. Er klar for favoritt tv-kvelden med Gery`s, Christine of Kongen av Queens!

Kos dere masse ikveld jenter!!!

Skrevet

Jeg sitter å depper. Har grått en del idag etter jeg fikk brev fra sykehuset. Om at jeg ville få time til utredning innen slutten av juni, og fristen for endelig behandling innen 29 desember. Vet så lite om dette, men håper at jeg får time lenge før det, og behandling lenge før desember. Håper enda mer at spira sitter før den tid!

Men skal gjøre alt jeg kan for å få en koselig tv-kveld i god stolen,med pledd og en stor kopp te. Og røve å la være å tenke så masse! :o)

Ha en koslig kveld jenter! :-) Klem fra meg

Skrevet

Flere som følger med på gregs ja:)

Jeg har også tv kveld!! Endelig en kveld uten møter, besøk eller andre planer!! Ligger faktisk med dyna på sofaen, prøver å bli frisk igjen, og laptopen på fanget.. Bikkja har sovnet (hu har trolig fått sin 1. løpetid, eller ihvertfall på vei. sku jaggu ikke forundre meg om hu blir gravid før meg.. mange hann bikkjer i nærheten;) ha ha), sambo sitter å redigerer feriefilm fra guttetur.. så han blir der ut kvelden.. Så her er det bare å slappe av med god samvittighet!!:) Og da sitter`n, tenker jeg:D

Ha en fantastisk tv kveld jenter!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...