Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 http://www.babyshop.no/spise.htm Istedet for å gi Martin sjokolade i hånden, legger jeg den inni en sånn en, så slipper jeg alt griset, og når han får annet godteri med litt kanter osv. er det veldig praktisk at det ikke kan sette seg i halsen, sukkertøy osv. Han bare suger på de gjennom nettet, kjempepraktisk. Jeg anbefaler det skikkelig !!!! Billig er den også
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 ja en slik har jeg oxo, og jeg er mega fornøyd med den:) blir ikke noe gris ut av en slik!! jeg gir Julia litt forskjellig oppe den, som sukkerbiter, sukkerøy, sjokolade, karameller osv.....innmari praktisk!! ALLE burde ha en slik assa.....
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #6 Skrevet 9. januar 2007 Ja er det noe galt i det da ? Av og til bare, ikke hver dag, men en eller to dager i uken gjør det vel ikke noe om hun får en sukkerbit. Hun synes det er såååå godt
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #7 Skrevet 9. januar 2007 nei ikke noe gale i det...har bare ikke hørt om det før..
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #8 Skrevet 9. januar 2007 kanskje du skulle prøve, de synes det er nam
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 9. januar 2007 #9 Skrevet 9. januar 2007 De med barn i faresonen for diabetes burde da ikke gi sukker til barnet!
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #10 Skrevet 9. januar 2007 stod ikke noe om at barnet hennes var i fare for diabetes, isåfall om jeg overså det i setningen unnskylder jeg
Beama Skrevet 9. januar 2007 #11 Skrevet 9. januar 2007 Har en slik en vi.. men bruker den til frukt=) Skjønner ikke hvorfor man skal gi sjokolade og karameller... og ikke minst sukkerbiter til så små barn hver uke... Sånt får hun bare såvidt smake på når det er en spesiell dag... men det er no min mening.. shoot me if you want..
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #12 Skrevet 9. januar 2007 ungen min er bare 5 mnd så eg vil ikke begynne med sukkertøy enda. venter i lengste laget med det. vil heller gi frukt.
Mari+Lukas06+Vilde08*fødeklar Skrevet 9. januar 2007 #13 Skrevet 9. januar 2007 Nei, men ville bare si ifra om det! :-)
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #14 Skrevet 9. januar 2007 småbarna MÅ jo få sjokolade og karameller hver uke da!! er jo viktig å venne seg til å spise slike ting oxo!!litt søtt hver dag i det nettet er mitt forslag!!småttissene bare digger det jo:) jeg gir sjokolade hver eneste dag, og jenta mi er akkurat blitt 5 mnd!! hun bare ELSKER det!! er så gøy å gi henne det, for da smiler hun fra øre til øre!!
kruta78 Skrevet 9. januar 2007 #15 Skrevet 9. januar 2007 noen som har sett om de selger den i butikk?
SuperGlad Skrevet 9. januar 2007 #17 Skrevet 9. januar 2007 At dere bare MÅ kommentere alt når dere vet det er tull.
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 9. januar 2007 #18 Skrevet 9. januar 2007 Haha. Går det an å gi øl og sprit i dem også?
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #19 Skrevet 9. januar 2007 ikke akkurat, men konfekt med litt alkohol i funker bra
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #21 Skrevet 9. januar 2007 jaja seffern, lillegutt fikk det i hele jul, var jo så mye god anton berg sjokolade hos farmor.....
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #22 Skrevet 9. januar 2007 hvorfor gi barn sukker før de spør om det selv? de vet vel ikke at det godteri, for alt de vet kan jo banan være godteri. Stakkars tenner.. Mine kommer ikke til å få hverken godteri, brus eller annet med sukker før de er mye mye eldre. Men et er jo opp til hver enkelt foreldre dette da..
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2007 #23 Skrevet 10. januar 2007 jeg blir SÅ PROVOSERT her altså!! SELVFØLGELIG skal barn oxo få godis og søtt!! det er viktig for hverdagen det da!! uten søtt lever man jo ikke!! skal vi voxne sitte å dytte inn på da, og barna sitte å se på?? NEI vet du hva......godis og søtt er bare POSITIVT for livet det:) så gi barna deres masse godt i denne lure dingsen....det gjør jeg iallefall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå