Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 å presse seg inn i den gørr-grå, norske allmenn-standaren, som er drepende forutsigbar og kjedelig. Blir så oppgitt når jeg hører slikt som : hadde aldri hørt om mammagaver før jeg kom hit inn på dib, bim...., så hvorfor i allverden skal man gi det... Herregud, man trenger da vel ikke høre om noe, og sette seg inn i en allmenn godkjent standar, for å kjøpe en gave!!? Man kjøper vel en gave, eller gir en annen form for oppmerksomhet, fordi man har lyst?? Eller kjøper man gaver fordi det er en slags plikt? Mange gjør vel det, spesielt i jula. Hadde vœrt morro og hørt hvem som ikke fikk noe av sin kjœre til jul, og som ikke brydde seg noe om det... Jeg fikk gave da jeg hadde født. Det synes mannen min antagelig at jeg fortjente, siden vi aldri noen sinne hadde snakket om det. Det var en flott gave, først og fremst med tanke på det symbolske. Til jul kjøpte vi bare en liten gave til hverandre, og takk og lov for det, for makan til kvalmende, overveldende julepakkeåpning det var på juleaften...
Januarbaby2014 Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Jeg fikk ikke noen gave da jeg hadde født, tror nok ikke det var fordi at han ikke syns jeg fortjente det, men heller fordi han ikke hadde hørt om at det var vanlig å gi det. Fikk ikke noe til jul, brydde meg ikke noe om det! Vi bruker så mye penger på hverandre hele tiden, syns det er bedre å gjør det slik enn å kjøpe dyre gaver til jul og bursdag! =)
Da HarViTreUnger Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 Fikk ikke noe da jeg fødte jeg heller. Til jul pakker vi ikke inn gaver men kjøper noe vi trenger. Gir ikke gaver til bursdager heller. Synes at det er bedre at vi kjøper noe når vi trenger det evt har lyst på noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå