Gå til innhold

Fortell litt om deg/dere!

Gjest

Anbefalte innlegg

Hei =) Jeg er 21 år ( snart 22) og er forlovet med min kjære som er 23 ( snart 24). Vi har vært sammen i 2 år, samboere i 1.5 år i egen leilighet i Bergen og forlovet i 5 mnd =) Vi er begge studenter på høyskolen og universitetet , men går siste året.Så i sommer begynner han og jobbe, mens jeg er hjemmeværende den første tiden =) Vi venter vårt lille gull i slutten av juli =)

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei hei, kalles Annki eg...kan vel gjette dere til hva det e forkortelse for;) Har vert gift med mannen min i 8 mndr.(har vert sammen i 7 år) og vi venter et lite nurk til, i tillegg til det gullet vi allerede har på 4 år:) E 24 så litt usikker på om eg faller utenfor det å være un mor...ser på meg selv som ung da:)

Jobber deltid, men planlegger å studere videre når eg først finner ut hva eg vil bli...e så mye å velge mellom jo.

Han e stillasarbeider, men tror han e lei jobben nå etterhvert.

Hei dere:) Jeg er 17 år, og forlovet med en på snart 18. Vi har vært sammen i 1 år & 7 mnd, og forlovet i 7 mnd. Vi bor enda hver for oss i sør-trøndelag en plass, og vi begge går andre året videregående. Men blir vell så vi flytter sammen etter hvert, pga den lille vi venter på slutten av august:) så. da blir jeg hjemme med den lille et år, før jeg fortsetter å studere igjen!

Hei :-)

Er 23 år, samboer og forlovet med mannen i mitt liv som jeg har vært sammen med i snart 7 år - han er 24. Vi har verdens skjønneste prinsesse som er 3,5 år, og jeg er for tida så verpesyk at jeg knapt kan vente med nr. to :-) Men fornuften tilsier at vi venter til jeg er ferdig utdanna sykepleier til våren og har jobba noen mnd. Bor i et søtt lite hus på "bygda", men er snart på flyttefot til Bergen...

Annonse

Hei :)

Jeg heter Eva Luna og er 17 år gammel. Kjæresten min fyller 24 i mars, og vi har vært sammen i et år og en måned :) Han bor i egen leilighet, og jeg flytter inn hos han i morgen. Jeg går på skole, siste året på vgs. Han jobber i et byggefirma.

Jeg ble gravid på p-pillen, og vi er enda ikke sikre på om vi skal ha barnet. Jeg er forresten 8 uker på vei, og er veldig redd ;)

hey =)

Jeg er 19 år,blir 20 i november :) Kjæresten min blir 21 år i mars :) Har vært sammen 10 måneder 14.Februar :)

Skal begynde på skole til høsten...Håper på å bli gravid om 2 år..Da er jeg ferdig å kann begynde rett på lærlingtia ;) Meen.,,Spørs om kjæresten vill da...Han vil heslt vente til hann er 30!:P Men jeg er en av di som vil vær en ung mamma!:)

Jeg bor i leilighet & Typen min har hus..men blir til att jeg flytter inn till hann når sommeren nærmer seg ;) Nå for tiden gjør jeg ingenting..ikke skole,ikke jobb..

jeg er 16 år (17 i mai), og forloveden min er 21 (22 i mars). vi har vært sammen i 1 år og 7 mnd =)

jeg bor hjemme hos faren min (foreløpig håper vi), mens typen bor i ei lita leilighet...

typen jobber som dørvakt, og jeg går VG1 Media og kommunikasjon=D

er gravid i uke 8, og venter spent=D

Hei hei allesammen..

Er 22 bor i Oslo sammen med min forloved. Har vist om hverandre i flere åååååååår, men fant kjærligheten litt over et år siden. Livet er morsomt og fult av overraskelser, kunne aldri ha tenkt at vi noensinne skulle ende opp med hverandre!! Han er kokk.Så jeg må innrømme at jeg koser meg hjemme med deilig mat :)

Vi venter vår første "kosebaby" i begynnelsen av juni.

Jeg er 18 år (19 i april) pappaen er 22 (snart 23)

vi har vært sammen i 4 år og 3 måneder

snart vært forlovet i 3 år

har en liten gutt på 3 år som heter Noah

og venter nummer 2 rundt 10. april.

har kjøpt oss tomannsbolig i ett lite tettsted ikke langt fra gardermoen.

jeg går siste året hjelpepleier, han arbeider i ett parkeringsfirma.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...