Gå til innhold

Fortell litt om deg/dere!

Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er 19 år og forloveden min er 24 år. Vi hadde ikke vært sammen mer

enn 2mnd når jeg blei gravid, men det går kjempe bra med oss. Forlova oss 2 uker etter positiv test.

Vi bor i egen leilighet. Har en liten Chihuahua valp som vi går på kurs med en gang i uka. Han jobber som selger og jeg har fått permisjon fra skolen.

Vi venter en liten Prins i mars! :o))

Hei=)

Jeg heter Christina og er 18 år, er forlovet og bor sammens med barnefaren Raymond som er 22 år. Jeg går skole, han er utdannet maler og jobber med det. Vi bor i en kjempefin leilighet på Byåsen i Trondheim, og venter vår første nå 4 eller 8 mars=) Da får vi ei lita jente sammen, det gleder vi oss veldig til!! =)

Heihei,

jeg heter Pernilla, og er 22 år. Jeg er gift med barnefar, som er 23.

Vi har vært sammen i rundt 7 år, faktisk!

Venter vår første sammen i månedsskiftet juni/juli, begge er studenter.

nå om dagen studerer han i skottland, og jeg på notodden i telemark, jeg gleder meg til han kommer hjem en tur!!!

Annonse

Hei.

Jeg heter Laila og er 19.5 år gammel. Jeg er forlovet og bor sammen (for det meste) med typen min som er 30 år. (Han er ikke såå voksen av seg altså...hihi). Vi er prøvere og har prøvd siden august-september. Håper på en lykkeliten inni magen min ganske snart.

Jeg går på høyskole utenfor Ålesund der jeg studerer til barnevernspedagog. Kommer nok til å slutte etter 1 år, og vil ta NKI-studie istedenfor. Og så skal jeg kanskje være dagmamma for en skjønn gutt på 1 år, fordi mora hans får en ny baby i juni.

Vi kommer fra en liten plass i Nordgudbrandsdalen i Oppland fylke.

Lykke til videre =)

Klemmer fra

jeg er 17 og venter en guttebaby nå snart=)

terminen er den 28=)

barnefaren stakk når jeg var i 12 uke. hakke hørt noe mer fra han.

jeg leier hybelen hos mamma. i akershus, lørenskog.

jeg har tatt et "fri" år fra skolen. hadde vikar jobb fra aug. til 1.des.

har planer om å begynne på skolen igjen til høsten.

Annonse

Hei der:)

Jeg er ei jente på 19 (20 i juni),søker etter fast jobb,men jobber nesten fulltid som tilkallingsvikar på 5(!)ulike arb.plasser.

Samboern er 23,og jobber som automatikkmekaniker og handyman hjemme;)

Vi har vært sammen i overkant av 5 år faktisk,og bor sammen i vårt hjem oppe i Nordland. Vi venter vår første i juni/juli:o)

*stoooor gleder oss forresten:)*

Hehei!

Jeg er ei jente på 20, som kommer fra Ålesund! Jeg og samboeren min (som er 23 år), har vært sammen i 6 år:) no holder vi på å bygge oss hus, og skal flytte inn i begynnelsen av mars! gler meg masse:)

Jeg jobber fullt på barnehage, stortrives der:) kjempe kosli å jobbe med barn! Min kjære jobber på plattform, og er borte 2 uke og hjemme 4 uke!

Vi venter vårt første barn i slutten av april. Vi vet at det blir en liten prins!:) vi gleder oss kjempe masse til lille Noah kommer til verden:))

Hei.

Eg vil ikke si navnet eller bostedet foreløpig, siden eg kjenner noen her inne. Og de vet ikke at eg er nå en prøver :)

Er 24, samboeren med en som er bare 3 uker eldre enn meg.

Eier en leilighet og har en hyperaktiv hund.

Han jobber, men ser etter en annen jobb siden han er lei av den jobben han har. Og eg er arbeidsledighet, men ska begynne i ny jobb om 2 uker.

Hei!

Jeg heter Renate og er 17 år gammel(18 i september. Bor sammen med min kjære Christian som er 23 år.

Vi har vært sammen i 2 år. Kjøpte oss en flott leilghet i slutten av mai 05 og har bott sammen siden og har det kjeeempe flott sammen=)

Jeg er fortiden hjemme.Gikk Allmenn og skal fortsette med det om 1 år. Min kjære er utdannet maskinist og jobber 5 uker på og 5 uker av. Blir litt ensomt når han er bort 5 uker i strekk, men når han er hjemme har jeg han jo fra morgen til kveld i 5 uker før han reiser igjen:)

Vi venter en liten prins den 18 mars, eller før om det blir keisersitt. Det for jeg vite nå neste tirsdag og jeg må.

Håper på en vanelig fødsel, men for bare vente det verste og håpe på det beste:) Er greit så lenge allt går bra med lillegullet.

Jeg og Christian gleder oss værtfall enormt mye til å bli foreldre, greier nesten ikke å vente til vi får den lile prinsen vår!:)

Heihei :) Jeg heter Linn og er 17 år. Har termin 16. juli! Er sammen med barnefaren og har vært det i ca. 9 mnd. har også vært forlovet 3 mnd :) Han er 18 år og jobber som pipemurer. Jeg begynner på Sonans Nettgymnas om noen dager, og skal gå allmenn over nettet de neste par årene. Vi bor i en stor 3-roms leilighet på Jessheim, hvor vi trives veldig godt! Også får vi en liten Boston terrier valp i april!

jeg heter victoria og er 17 år gammel=) er 14 uker på vei, og har termin i juli;) er ikke sammen med barnefaren; som er 20, han vil ikke ha noe med barnet å gjøre.. men jeg håper jeg kan bearbeide han litt etter hvert:P

går på skolen og håper at jeg klarer å fullføre=) går 1. året for andre gang siden jeg skiftet linje, så jeg håper det går bra i år.. bor hjemme siden jeg ikke orker tanken på å bo helt alene med babyen i begynnelsen.. kommer antageligvis til å trenge litt hjelp og råd, men håper å komme meg litt videre etter hvert, etter jeg får meg type sikkert:P skal snart på ultralyd, i februar og ser utrolig fram til å se den lille for første gang(L)

gleder meg veldig til engelen min kommer<3

Jeg er straks 20 år og er sammen med en kjempesnill gutt på 22. Vi har bare vært sammen et par mnd... Jeg er gravid, og vurderer abort, men har ikke bestemt meg. Har bodd hjemmefra siden jeg var 15 (gått skole) og leier nå en leilighet (ca 60 m2), men skal flytte sammen med typen om ikke så lenge.

Har fast stilling men er dritt lei jobben så søker etter ny jobb...

Hei=)

Jeg er 18 år (19 år i mars) og kjæresten min blir 19 år nå i januar:)

I slutten av januar har vi vært sammen i 3 år<3 var bestevenner før d i flere år..

Bor sammen med foreldrene mine og hunden min Tino<3

Går siste året på videregående, og ved siden av så jobber jeg på babybutikk

Synger også i Nidarosdomens jentekor=) har jeg gjort lenge...

ellers så har jeg en lang dansekarriere bak meg, men har ikke kommet meg tilbake etter en kneoperasjon.

Er gravid i uke 9 i dag. Ble gravid på p-piller, ikke planlagt og jeg og kjæresten er fortsatt i tvil om vi beholder lillingen eller ikke=/

Mer dere lurer på, så er d bare å spørre:)

-Bor foresten i Trondheim

Hei:)

Er 17 (18 år nå om en mnd) og bor sammen med min kjære på 20 i Bergen sentrum. Vi har vært sammen i 1 år og 8.mnd:)

Venter en liten spire i begynnelsen av September, gleder oss veldig.

Skal fortsette utdanningen min og håper på å få en fin løsning på hvordan:)

Går service og Samferdsel og skal bli resepsjons sjef!:)

Hei!!! jeg og kjæresten min er 21 år, vært sammen i 6 år.. bodd sammen i snart 1 år..er fra trondheim, men bor i oslo. jeg jobber i barnehage, er 50% SM nå, grunnet tungt arbeid å fått beskjed av legen å ta d mer med ro.. kjæresten min jobber som salgskonsulent. vi venter verdens fineste gutt 6.april GLEDER OSS!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...