Gå til innhold

Hvor mange vet ikke hva de venter??!!=:-D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet heller ikke..Men forhåpentligvis så får jeg vite det imorgen..Spennende.

Skrevet

Vi vet heller ikke...kanskje får vi vite i UL 31.jan:)

Skrevet

jeg vet jeg venter en gutt(nesten sikker) men vet ikke den andre..har termin 27 mai..men skal snart på ul igjen..

Skrevet

Vi vet ikke.. :-) Finner det ut når tassen kommer ut.. Ville ikke vise oss så han/hun gjemte seg på UL.

Vi velger å tro at babyen ikke ville at vi skulle vite, så har slått oss til ro med det..

Skrevet

Vi vet ikke heller, og vil ikke vite. Noen overraskelser maa naturen faa lov til aa ha.... synes det er veldig spennende da.

Skrevet

vi heller vet det ikkje, vil ikkje vite det heller, vist vi vet hva det blir er litt av spenningen borte synes vi =)

Skrevet

vi vet det heller ikke, men er jo litt tidlig enda, skal vel på ordinær ul i ferbruar en gang tror jeg, og kan vi vite det da, vil vi også... er så klar for å starte å handle litt klær...

Skrevet

Min lille venn ville ikke vise oss gitt, så vi må nok leve med spenningen:) Tenkte oss på 3d ul etterhvert da, så kanskje den er litt mindre bluferdig da..

Skrevet

vet ikke enda.. men håper på å få vite det når jeg skal på

ul den 8februar...

Skrevet

jeg vet jeg venter ei jente. Bekreftet på 2 ul

Skrevet

vi aner ikke kjønnet på babyen i magen min :) Får se når h*n kommer ut.

Skrevet

Aner ikke, men håper å se d på UL 25. jan :)

*nysgjerrig*

Skrevet

Jeg vet heller ikke,men håper virkelig vi kan se det på ultralyd den 13.februar. Jeg er så spent!

Skrevet

Vi vet det ikke... den lille krysset bena tett inntil seg på UL :)

Skrevet

Var på ultralyd igår å ville ikke vite va får! litt spenning må man jo ha! fikk vite at babyen var helt frisk å d holdt for meg!

:D

Skrevet

Jeg vet heller ikke..Men forhåpentligvis så får jeg vite det om 3dager..gleder meg til UL.

(men synes det er litt skummelt også...)

Skrevet

er 26+2 og vet ikke, vil ikke vite. Denne gang skal det være en overraskelse.

Eneste bakdel er at vi må ha 2 navn, og det er vanskelig nok å finne 1

Skrevet

Vi villle heller ikke vite..:)

Visste ikke med førstemann heller..

Og det var en fantastisk opplevelse når pappan ropte "Det ble en gutt!! det ble en gutt!!" og tårene randt..:)

På UL sa de at h*n var helt frisk, og det er det viktigste..:)

Skrevet

Vi vil heller ikke vite! Synes det er spennende å ikke vite også er det gøy å forberde seg på begge deler, som jente og gutte navn ol. Det viktigste er jo at alt er bra med den lille!!!

Skrevet

er 24+1 i dag og vet enda ikke hva jeg får,håper og få vite det i uke 32(skal ha ekstra ul da)

Skrevet

Jeg og samboer vil ikke vite hva som kommer før lille spire viser det til oss på fødselen i mai.

Skrevet

Vi vet ikke og ville heller ikke vite. Synes det er halve morroa og gå å vente og lure på hva det blir. :-)

Skrevet

Ikke vi heller. Syns det er gøy å lete etter både gutt og jentenavn. Er ikke så oppsatt på å få kjøpe "rett farge" på klærne heller. Det får man da kjøpe i mange år fremover...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...