Gå til innhold

hvor lenge før termin starter dere med modningsakupunktur?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg skal få min første behandling på torsdag. er i uke 37. Mange jormødre vill ikke sette akupunktur før uke 37. Nå er babyen helt færdig så dersom den skulle komme gjør det ingen ting.

Skrevet

Jeg begynte i dag, 16 dager igjen til termin, men hun sa at hun kunne begynne i uke 35 med akupunktur.

Skrevet

jeg må bare spørre: hjelper dette?er det noen som har benyttet seg av dette før og det har virket? jeg er interessert fordi akupunktur hjalp meg med migrenen min,så om det hjelper for dette også...

Skrevet

ja, jeg begynnte i uke 36 sist... etter 3 behandlinger gikk vannet mitt og jeg fødte en liten gutt i uke 37+5... Jeg tror det var til stor hjelp, men jeg har også hørt om tilfeller der folk har gått over terminen... men det skader å ikke å prøve.. hjelper jo mot mye annet i tillegg...:)

Skrevet

Jeg skal starte i uke 36. Og forutsetningen for at de kan ta akupunktur da, er at babyen har snudd seg og ligger med hodet ned.

Skrevet

Har ikke startet på det. Ikke tenkt til det heller. Gjorde heller ikke det de 3 forrige gangene.... Den kommer da den kommer og fødselen blir som den blir.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...