Gå til innhold

flere som har barn som har sengeskrekk?? samme som skravle

Anbefalte innlegg

Skrevet

min sønn har begynt å skrike bare vi går innpå rommet hans:( hva i alle dager skjer... han våkna i natt, å hyla.. roet seg ikke.. å etter d har han hyla bare vi har gått innpå rommet... hva gjør jeg??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mistenker min lille for det sammen, men er jo bare 2 mnd, så kanskje litt tidlig enda?! Kanskje noe annet som plager. Ikke artig.

Skrevet

Vi har hatt lakenskrekk for ikke så lenge siden. Jeg lot jenta mi få finne tryggheten hos meg, hun sov oppå meg når det var nødvendig - og det har ikke hun gjort på mange måneder... Det tok ikke mange dagene før den værste hylingen var over, at hun klagde litt etter det måtte hun pent nødt til å finne seg i, men jeg lot henne ikke ligge å skrike. Vi måtte også gå ut og inn av soverommet slik at hun fikk roet seg ned, var blid som ei sol med engang hun kom seg ut av soverommet:-) Vanligvis betyr natta at vi er på soverommet, men vi måtte innføre 'unntakstilstand' for noen dager:-) Det går nok over skal du se:-) Lykke til!

Skrevet

Kom på en ting til, vi begynte å legge jenta vår i ei anna stilling også, at hun ikke lå på ryggen, men på siden støttet opp med ei pute i ryggen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...