Gjest Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 min sønn har begynt å skrike bare vi går innpå rommet hans:( hva i alle dager skjer... han våkna i natt, å hyla.. roet seg ikke.. å etter d har han hyla bare vi har gått innpå rommet... hva gjør jeg??
minas'81&lillegull;) Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Mistenker min lille for det sammen, men er jo bare 2 mnd, så kanskje litt tidlig enda?! Kanskje noe annet som plager. Ikke artig.
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 Vi har hatt lakenskrekk for ikke så lenge siden. Jeg lot jenta mi få finne tryggheten hos meg, hun sov oppå meg når det var nødvendig - og det har ikke hun gjort på mange måneder... Det tok ikke mange dagene før den værste hylingen var over, at hun klagde litt etter det måtte hun pent nødt til å finne seg i, men jeg lot henne ikke ligge å skrike. Vi måtte også gå ut og inn av soverommet slik at hun fikk roet seg ned, var blid som ei sol med engang hun kom seg ut av soverommet:-) Vanligvis betyr natta at vi er på soverommet, men vi måtte innføre 'unntakstilstand' for noen dager:-) Det går nok over skal du se:-) Lykke til!
Gjest Skrevet 9. januar 2007 #5 Skrevet 9. januar 2007 Kom på en ting til, vi begynte å legge jenta vår i ei anna stilling også, at hun ikke lå på ryggen, men på siden støttet opp med ei pute i ryggen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå