Gå til innhold

Helt sykt idiotisk!

ღZalina med Robin og Isabelleღ

Anbefalte innlegg

Lest disse innleggene om komenterat på å få barn i tidlig alder.

Dere anonyme med dritt ord kan dere bare ikke holde deres stygge meninger for dere selv!

I det hele tatt si noe sånt til noen.

Dere fortjener ikke mye positivt i livet!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7711971-helt-sykt-idiotisk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig!

Og så utrolig feigt å undertegne med annonym! Hva vet de egentlig om hvordan det er å få barn tidlig? Ble selv gravid som 19 åring. Sommeren etter 3. gym. Har dermed tatt all utdannelse etter at han ble født. I tillegg var jeg alene fra jeg var 7mnd gravid og de 3,4 første årene. Nå er jeg ferdig utdannet adjunkt, i full jobb, og er snart ferdig med oppryket mitt. Dermed har jeg fått barn, tatt 4,5 års utdannelse, kommet i full jobb på fem år. Kom ikke her og si at unge mødre ikke er klare for oppgaven. Selv unge alenemødre klarer seg supert!

Nå bor jeg sammen med en flott mann, og vi skal ha baby i september. Spennende! Heia unge mødre sier nå jeg! All respekt til dere!

Jepp , og idiotisk er vel nesten en underdrivelse. Men hvor seriøst bør man egentlig ta sånne innlegg\svar fra folk som tydeligvis tenner på verbal sadisme ? Det er jo bare synd på dem , latterlige, latterlige skapninger . Det som er trist er at de faktisk gjør mange oppriktig lei seg m pisspreiket sitt . Må være hardt for sånne som "anonym" å gå gjennom livet med så høy grad av retardert sosial kompetanse og virkelighetssyn.

¤oppgitt¤

Annonse

Til Anonym :

Jeg velger å bruke anonym knappen av og til fordi jeg kjenner noen her inne som vet hva nicket mitt er. Og det er ikke alltid jeg vil at de skal se hva jeg skriver. Må vel være lov å ha litt privatliv og. Tror det er flere andre i samme situasjon der de ønsker å være anonym. Men forstår jo hva du mener da. Det som irriterer meg er at personer missbruker anonym knappen med å være frekke. Det er lov å være uenig, men da synes jeg folk kan skrive det på en saklig måte uten å være frekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...