Gå til innhold

Nesly: Modnings akupunktur på mama stork.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var inne i dag og da spurte jeg om de kjenner om en er moden eller ikke. Hun sa at de gjorde det hvis du ønsker det! De gjør det gjerne andre og/eller tredje gangen slik at de kan tilpasse akupunkturen. Så det er bare å spørre, for det er vist mange som ikke vil ha undersøkelsen...

I dag var jo min siste gang... og hun sjekket først om jeg var moden. Og jeg var det:) !!!! jippi! Så hun satte nåler på trigger punkter som hun kalte det, for å få i gang fødselen! Blir en spennende natt siden jeg i natt hadde regelmessige maserier!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann, takk for svar!:) Skal til min 2. akupunktur "time" i morgen jeg.

Litt greit å vite.. Er veldig usikker på om jeg vil få skjekka det.. På en måte er jeg jo nysgjerrig..men samtidig høres det litt ubehagelig ut.. Hmm.. Tror kanskje jeg kommer til å si ja om de tilbyr det.:) Får se.

Så spennede at du var modnet nå og at ting kan skje om ikke så lenge! :)

Er det din første? Hvor skal du føde hen? Har planer om fødeloftet jeg..så håper jeg slipper å gå overttid så jeg kan det...

Skrevet

jeg har ringt dit flere ganger,men kommer bare en uforståelig svarer.. har til og med lagt igjen beskjed..

Har de ikke åpent hver dag eller? To uker til termin så jeg begynner å få det travelt med å få time, hvis det er ledig i det hele tatt da.

Skal og på fødeloftet om alt går etter planen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...