babyloveyou Skrevet 9. januar 2007 #1 Skrevet 9. januar 2007 Har lagt med smerter i rygg og mage i halve natt.. 12-03.. sovnet innimellom. i dag har de kommet med 6 -15 min mellomrom... men nå har jeg sove litt og da har de dabbet av.. er andregangs. var veldig positiv en stund.. men nå blir jeg sur.. trodde at nå var vi igang. andre som har hatt det slik? Kan det hjelpe om jeg går en lang tur? termin i morgen!
Anonym bruker Skrevet 9. januar 2007 #2 Skrevet 9. januar 2007 Vanskelig å si om fødsel er i gang da alle er så ulike på det området... Men kan jo tyde på det:) En tur kan uansett ikke skade! Nærmer seg jo nå uansett. Lykke til!
cec26 Skrevet 9. januar 2007 #3 Skrevet 9. januar 2007 Hei:) jeg tror det er pågang jeg... skjer nok noe iløpet av de nærmeste dagene skal du se:)
Spunky, fikk gutt 11.1.07 Skrevet 9. januar 2007 #4 Skrevet 9. januar 2007 Kan vel gå begge veier dette. HVis det ikke bare er masrier da. De kan jo bare plutselig stoppe opp helt de. Frustrerende er det uansett når man bare vil ha de til å bli sterkere og komme oftere og oftere.. Lykke til uansett! :-)
babyloveyou Skrevet 9. januar 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2007 gikk en tur i stormen ute.. riene kommer med ca ti min mellomrom siden 1830.. men så roer det seg igjen nå.. skal det liksom holde på slik i dager? det orker jeg ikke! jeg vil føde nå!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå