Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lite å gjøre på jobben idag ;) hehehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

;) arbeidslysten var ikke akkurat på topp i går......får vel prøve å være litt mer effektiv i dag ;) Har sosa bort 1 1/2 time nå på morgenen, så det er jo en bra start.....he,he........

Var du forrsten hos healeren nå på det siste forsøket eller var det det først??? Lurer på om det er værdt å prøve.. Trenger litt energi kjenner jeg......

Skrevet

Nei denna gangen droppa jeg alt jeg...ikke engang varmeflaske husket jeg denne gangen.....sikkert fordi det var jul..hehe

Tok bare sink, og det var det.....

Æsj, har hatt litt brunaktig utflod idag også....men skal vel være glad når det ikke kommer friskt blod.....snakket med legen, og han sa det var helt normalt at det kom litt fra slimhinnene....så det er bare å vente å se og smøre seg med tålmodighet..

snx

Skrevet

Det går sikkert bra!! Krysser fingra for det!

Jeg venter og venter....får jo aldri mensen.......kjedelig å vente, snart to uker på overtid, så innsetting uke 3 ble det jo ikke...., får vel heller satse på uke 5,6 eller noe nå.... Hun andre (du vet) skal inn i uke 6 hvis ikke jeg tar helt feil, så da kan det jo hende vi er ganske likt i gang denne gangen..... Var jo ikke mer enn en uke mellom oss sist heller....

Sees i kveld :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...