Gå til innhold

Orker ikke å være her tror jeg...

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg blir borte her i fra en stund. Jeg kommer inn her for å få støtte, det får jeg og av de fleste, Men når det er folk som bare er ute etter å lage kvalm, gidder jeg ikke være her. Synd at disse fine sidene skal ødelegges av slike folk.

Fortsetter under...

Prøv å drite i de som lager kvalme og heller kos deg m alle de hyggelige folkene her!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ellers klara jo de uhyggelige å ødelegge for alle andre flotte damer som ønsker å være her!

Håper du blir, for d e kjempe koselig å ha deg her!!!!!!!!!!!

De som lager kvalm er helst anonyme, har jeg lagt merke til.

Det er synd om du føler deg mobbet vekk av dem.

Min taktikk er å ignorere alle negative utsagn skrevet av anonyme.

De er ikke verdt energien din uansett.

((klem))

ååååå ikke gå! Jeg leste innlegget ditt + svar fra dusteanonym og det er bare å drite i. Det er sikkert en fjortis som sitter og har lite å gjøre som har svart. Jeg tror veldig får gravide damer her inne ville gitt deg et sånt svar:) Velg å fokusere på elle de koselige damene her inne:)

Annonse

Hei, jeg er 20 år.. og har fått mange stygge blikk og komentarer. Jeg vil virkelig at du skal gi blanke f... i hva folk sier til deg. og husk at de som skriver dritt her inne er sære og uforståelige.

Du er en av de unge, som har fått en helt fantastisk gave. om noen andre synes noe annet! Er dette dems problem!

Og her inne må man virkelig ikke ta noe til seg og du ikke synes det er verdt det.. grip det positive og drit i det negative.

Disse menneskene kjenner bare deg på et nick som har dukket opp under et innelegg. Virkelig iike verdt å tenke på.

Gtatulere så mye og stå på! Du er heldig du

Til anonym: hva er det med deg, da? Om du skal kritisere folk, kan du vel i det minste tørre å stå for det?!

Til gledermegtillillenurketkommer: du skal ikke bry deg om feige anonyme folk som ikke engang tør stå for det de sier! Stå på, og ikke gå fra oss, da,- det er fint å ha deg her :-)

Klem

Annonse

Ikke la det gå inn på deg. Her inne på BIM er det 99 prosent hyggelige damer.

Tenk så trist at den eneste måten denne anonyme (ja. jeg tror det bare er en) kan føle seg verdt noe på er å gå inn på et chatterom for gravide og slenge usaklige kommentarer uten å tørre å stå for det selv engang.

Dette minner mest om fjorttis strekene til usikre folk i tenårene, som blir ertet på skolen og trenger noen å ta det utover. Hakkeordenen er vellkjent i psykologien. Så hev deg over det du!

Tenk så mye du har som ikke de har! Du er gravid, du er god og du er sterk. Ikke la noen triste sjeler la deg glemme det.

Unnskyld, men hva slags ondskapsfullt menneske er du? De som ikke har noe positivt å si holder kjeft. Sånn er det. Synes du noen syter så la bære vær å lese de innleggene. Det er ubegripelig at du må ha noen å rakke ned på for å få egen tilfredstillelse. Administrator kan avkode anonymknappen, så om dette fortsetter foreslår at vi tar kontakt og om mulig får denne brukeren utestengt!

Hei!

Vi har i dag mottatt en klage over kommentarer fra en som har valgt å være anonym i to tråder i dag.

Det ville være en fordel for klimaet her inne om man forsøkte å ignorere kommentarer man misliker. Slik disse trådene har utviklet seg, så har andre brukere vært minst like ufine i sine kommentarer som den anonyme var i utgagnspunktet.

Vi har foreløpig ikke slettet noe i disse trådene, alternativet er å slette alt da mange har skrevet mindre hyggelige innlegg.

Ha en fortsatt fin kveld - med forhåpentligvis en hyggelig tone.

Fy flate for et udugelig menneske denne 'anonym' er!

Kjenner at jeg blir så sint at jeg sitrer!!

Hvem er denne personen til å dømme oppegående, kjekke,

unge damer nedenom og hjem?! Skamme seg!!

Håper veldig at 'anonymknappen' kan forsvinne, ja..

Har vært på et forum litt likt dette hvor man kunne velge

å være anonym kun én spesiell tråd;

*Tråden for flaue og pinlige spm*! ..eller liknende..

Hadde ikke dette vært en idé for BIM også, tro?

Det er deilig å kunne være anonym i visse tilfeller

-men ikke når det utnyttes på det groveste ved å terrorisere som dette!

Stå på du, gledermegtillillenurketkommer!

Vi er mange her som støtter deg! Klem..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...